TK: Omega Geneve Dynamic

De Omega Geneve heb ik onlangs overgenomen van @Seamaster95 Het potje is bijna leeg omdat er iets moois aankomt vandaar de verkoop. Zelf heb ik erg genoten van deze Omega :watch:

Onderstaande tekst plus foto’s zijn afkomstig van @Seamaster95 Alleen de plaats van afhalen is veranderd.Nieuwe foto’s volgen!

De kast verkeert in uitstekende staat, met slechts minimale gebruikssporen. De wijzerplaat is onberispelijk en volledig origineel, inclusief de band, gesp, kroon, plexiglas en wijzers. Daarnaast houdt het horloge de tijd schitterend bij. Betreft een automaat met Omega Cal. 565.

Merk en model: Omega Geneve Dynamic ref. 136.033
Diameter: 40mm - 41mm, moeilijk te meten gezien de ovale vorm.
Leeftijd: '70s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op originele Omega-band en gesp.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in de Randstad of verzenden op kosten en risico van de koper (bij voorkeur verzekerd).
Conditie (krassen, werking etc): Schitterend, zie foto’s en beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 565 Automatic.

Vraagprijs € 550

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes