Perigaum pro diver gmt p 1309

Mijn neefje (op de hoogte van mijn horloge gekte) vroeg of dit horloge de moeite waard is.
Ik heb geen idee, en kan er op dit forum ook niets over vinden.
Is dit omdat het ding nogal op een bepaald merk lijkt?
Prijs is 160 i.p.v. 500 euro

Hendrik

Die blauwe is wel mooi!

Erg groot. 43mm
Seagull uurwerk
Nieuw op chrono24 voor 169 euro.

Tsja…
Duits merk welk bij zijn uurwerken “swiss made” aangeeft terwijl deze chinees/japans zijn. Mineraalglas.
Mijn merk is het niet. Je komt ze vaak tegen op klokvandaag.nl

Google is je beste vriend…je komt dit klokje overal tegen voor deze prijs.

Vergelijk het een beetje met het verhaal van Invicta: een veel te hoge verkoopprijs bepalen en dan zeggen: “en nu voor slechts…”

Een typisch plakmerk zoals er zoveel zijn, ik zou mijn geld daar in ieder geval niet aan uitgeven maar laat je aub niet weerhouden door mijn mening. Koop wat jij kunt betalen en wat je mooi vindt!

Eric

Ik zou je neefje aanraden om als hij dit soort grote duikhorloges op stalen band mooi vindt even bij Invicta te gaan kijken. In deze prijsklasse ongeëvenaard naar mijn mening. Prima afwerking, betrouwbaar (Seiko dacht ik) NH35A uurwerk. En onder de 150 piek. Jaren zelf mee rondgelopen naar volle tevredenheid.

Ik zou niet voor de Perigaum gaan, het is gewoon een opgeblazen Rolex kloon, waarvan niemand weet hoe lang deze meegaat. Eenmaal kapot, is er geen horlogemaker die er zijn vingers aan wil branden. Persoonlijk zou ik de weg, van de meer bekende (hier zo geliefde) merken kiezen.

Dank allen voor het meedenken, en natuurlijk het allerbeste gewenst voor 2015!

Hendrik