NA: Rolex Explorer ๐Ÿ‘‘

Eind december heb ik mijn eerste Rolex aangeschaft. Dat was een Rolex AirKing. Wat was ik er blij mee. Een prachtig horloge en voor mij als normale kerel heel speciaal om een Rolex te bezitten! Ik heb er enorm van genoten, maar merkte toch dat de maat aan de kleine kant was voor mij. Ik houd van de klassieke maten, maar 34mm is het toch net niet voor mij.

Ik ben deze weken om mij heen gaan kijken. Een Explorer? Een Datejust? In ieder geval een maatje groter. Het liefst een Explorer, want dat was altijd al een droom voor mij. Helaas weinig aanbod op het forum en op Chrono24 was het telkens net niet. Belachelijke prijzen of incompleet. Of dat ik mijn twijfels had.

Totdat ik deze week op het forum keek en een foto langs zag komen van @MiGo1. Ik was zo brutaal om hem een berichtje te sturen en van het รฉรฉn kwam het ander!

Vanochtend ben ik in de auto gestapt om naar de andere kant van Nederland te raden. En wat was het het waard zeg. Ik werd hartelijk ontvangen, samen gezellig over horloges gepraat. En natuurlijk het allerbelangrijkste die prachtige Rolex Explorer. Uit 2010, full set. Ik had niet meer kunnen dromen! Ik ben helemaal happy!

190 likes

Prachtige aanwinst, geniet ervan!:ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd! In mijn ogen โ€œthe perfect one watchโ€ :ok_hand:t3: Klaar met de horlogehobby :joy::+1:t3:

6 likes

Mag je zeker trots op zijn! Het is een geweldig horloge!

Groetjes van zijn broer!

9 likes

Mooie aanwinst! :ok_hand:t2:
Geniet er van :wink:

1 like

Wat je van ver haalt is altijd lekker, heel mooi, veel plezier ermee :+1:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd Jos, echt een toffe aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Inmiddels een echte Rolex-man geworden dus :wink:
Hoeveel mm is dit exemplaar?

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie Explorer.
Een klassieker die zijn charme nog lang zal uitstralen.

Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

36๐Ÿ˜‰

1 like

Hij is je gegund man! Hij staat je helemaal top!

3 likes

Erg mooie aanwinst! Geniet er van.

1 like

Mooie stap, gefeliciteerd. Geniet van je NA

1 like

Van harte :+1:

1 like

Mooi

1 like

Gefeliciteerd !!!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi dat het zo gelopen is :sweat_smile: