NA: Al een tijdje op mijn wishlist en nu eindelijk om mijn pols.

Ik was een tijd geleden op Reddit aan het scrollen toen ik ineens op r/Seiko mijn volgende horloge tegen kwam. Na onderzoek bleek dat dit model met de witte dial alleen in Japan werd verkocht. Hier baalde ik best wel van, maar ging al op zoek naar mogelijkheden om hem toch in bezit te krijgen.

Bij een dealer hier in NL de zwarte dial wezen passen om te kijken of dit model überhaupt wel mooi om mijn pols stond en gelukkig was dat het geval.

Dus toen ik hoorde dat ik richting Singapore zou gaan ben ik eens gaan kijken op Instagram naar verschillende dealers die hem eventueel zouden kunnen hebben. Ik kwam Hour Boutique tegen, maar die had hem helaas niet op voorraad. Totdat ik een week voor vertrek nog eens op de website keek en wat bleek? Ze hadden er 1 binnen gekregen. Dus als een gek meteen de bestelling geplaatst om op te halen in de winkel.

Ik ben nu net 2 dagen terug uit Singapore en ben blij om te zeggen dat ik hem eindelijk aan de collectie heb mogen toevoegen!

Zo verliefd :heart_eyes::heart_eyes:

Het is de Seiko SBSC009 geworden!

112 likes

Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit!

1 like

Dankjewel!

Super gaaf! Ik heb de zwarte versie en die is ook echt perfect! Geniet ervan!

1 like

Cool! :+1:t2::sunglasses:

1 like

Ha gaaf horloge! Zat zelf laatst naar een Seiko5 Snoopy te kijken, ook met een smetteloos witte wijzerplaat dus ik begrijp jouw keuze wel denk ik. Lekker zomers, fris en onbezorgd dragen, gefeliciteerd!

1 like

Schitterend mooi.
Kon de referentie niet maar interesse is bij mij ook gewekt :wink:.

Geniet van je horloge.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze wereldse verworvenheid!!
Ziet er zowel chique, als sportief uit.
Leuk hoor!!

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! De witte kende ik nog niet.
Geniet van het horloge en de trip!

1 like

Zit ook wel eens naar deze te loeren, vanuit Japan nog best voor een interessante prijs te krijgen. Die band is ook fijn.
Ik vind alleen de GMT functie voor mij echt puntloos, dus dat doet dan afbreuk. Maar zonder GMT functie is ook die stalen bezel weer waardeloos, en zo blijf ik doorrollen :slight_smile:
Eindstand wel gewoon een erg leuk horloge, veel plezier ermee!

1 like

mooi,
draag hem met plezier

1 like

De zwarte is ook tof! Thanks, ga er zeker van genieten!

Ja echt een heerlijk zomers horloge! De snoopy hadden ze overigens ook liggen. Mooi horloge!

1 like

Ha zo ging dat ook bij mij… nu heb ik m uiteindelijk om de pols!

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Dankjewel! Deze gaat veel draagtijd krijgen!

1 like

Thanks!

Verbaasde me idd over de stalen band. Draagt zeer prettig! GMT functie zal ik ook niet vaak gaan gebruiken, maar vond hem te mooi, dus moest ik m hebben!

1 like

Dankjewel!

1 like

Ga er zeker plezier van hebben!

1 like