Tudor logo + andere logo associaties ( i can't 'unsee' this)

(luchtig onderwerp/onzin)

Beste,

Altijd als ik het Tudor logo zie, zie ik een lachend gezichtje erin! Zodanig dat het me vreselijk afleid van de rest van het horloge! Daarmee vind ik het kinderachtig ogen, gek he! Puur psychologisch / visueel effect. Herkennen meer mensen dit?

Mvg

1 like

Volstrekt normaal:

4 likes

Hoe het ook kan: mijn vorige affaire had een moedervlek op haar zij die mij qua vorm heel erg aan de ‘SELF-WINDING’ text deed denken, zoals hier:

Couldn’t be unseen :sweat_smile:

4 likes

Ik heb een keer voor de gein de Snowflake in mijn schaamhaar geschoren. Daarna heb ik mijn BB verkocht en er nooit meer aan teruggedacht.

Ik vind de Tudor Rose ook mooier. Lelijk nieuw logo
 Doet mij op de een of andere manier meer aan een ridder ofzo denken

4 likes

Ja dit dus haha!

Die associatie heb ik er ook wel bij idd!

Ik denk aan Lego Ridders,

4 likes

Ik heb dat met deze:

Stomme grijnzende clown.

23 likes

pics please

of laat ook maar!

5 likes

“Cannot be unseen” is een bekend verschijnsel, maar ik maak me er sterk voor dat je het wel kunt beïnvloeden.

Iemand die dagelijks met vazen werkt (maakt, verkoopt etc.) zal hier eerder een vaas in blijven zien.

Je moet gewoon concentreren op het “andere” beeld.

Dit zijn wapens, als in “coat of arms”:

We gaan oefenen, dit is ook een wapen immers:

Nu zien we een monster:

Nu begint de oefening: concentreer je op de zwarte leeuw. Als je het goed doet is het monster dan weg. Het werkt NIET als je tegen jezelf blijft zeggen “ik mag het MONSTER niet zien”, dan zie je steeds het monster. Kijk naar de leeuw.
Kijk vervolgens naar het SCHILD op de Tudor. Zie je? Door dat vaak te doen ga je wat je ziet conditioneren.

4 likes
4 likes

Fijn, nu zie ik steeds een tampeloeris tussen z’n benen ipv z’n knie :confused:

6 likes

Voor de zekerheid: tongue in cheek : (maar weerleg het maar eens :stuck_out_tongue: )
Tampeloerissen worden veelvuldig toegepast in de heraldiek, kom ik net al zoekend achter. Ik had juist een voorbeeld aangedragen zonder tampeloeris. Dat jij daarin een tampeloeris blijft zien zegt waarschijnlijk veel over hoezeer tampeloerissen op jouw geestesoog geprojecteerd zijn.

Hier komen speciaal voor jou de echte tampeloerissen Jeff:

2 likes

Succes met deze.

20 likes

:confused: :frowning: :hushed: :astonished: :grinning: :grimacing: :grin: :laughing: :joy:

Ik heb t altijd n mooie combi gevonden, the king and the knight.

Ik zie een ridderschild

1 like

Jullie hebben het merk nu voor mij verpest!:wink:

Op zoek naar een nwe gebruikersnaam

3 likes
6 likes

Haha sorry!

1 like