Altijd als ik het Tudor logo zie, zie ik een lachend gezichtje erin! Zodanig dat het me vreselijk afleid van de rest van het horloge! Daarmee vind ik het kinderachtig ogen, gek he! Puur psychologisch / visueel effect. Herkennen meer mensen dit?
âCannot be unseenâ is een bekend verschijnsel, maar ik maak me er sterk voor dat je het wel kunt beĂŻnvloeden.
Iemand die dagelijks met vazen werkt (maakt, verkoopt etc.) zal hier eerder een vaas in blijven zien.
Je moet gewoon concentreren op het âandereâ beeld.
Nu begint de oefening: concentreer je op de zwarte leeuw. Als je het goed doet is het monster dan weg. Het werkt NIET als je tegen jezelf blijft zeggen âik mag het MONSTER niet zienâ, dan zie je steeds het monster. Kijk naar de leeuw.
Kijk vervolgens naar het SCHILD op de Tudor. Zie je? Door dat vaak te doen ga je wat je ziet conditioneren.
Voor de zekerheid: tongue in cheek : (maar weerleg het maar eens )
Tampeloerissen worden veelvuldig toegepast in de heraldiek, kom ik net al zoekend achter. Ik had juist een voorbeeld aangedragen zonder tampeloeris. Dat jij daarin een tampeloeris blijft zien zegt waarschijnlijk veel over hoezeer tampeloerissen op jouw geestesoog geprojecteerd zijn.
Hier komen speciaal voor jou de echte tampeloerissen Jeff: