Toch voor een 4 piece collectie gegaan

In navolging op topic: Twee Nieuwe aankopen, het begin van een high end 3 piece collectie

Naar aanleiding van mijn plannen om een 3 piece collectie samen te stellen heb ik veel nagedacht en overlegd met @watchagain en @marcelv over wat de volgende aankoop zou moeten worden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat voor mij een 3 piece collectie niet gaat werken, ik kan simpelweg niet kiezen tussen een Chrono of GMT complicatie als 3 stuk.

Het logische gevolg is dan dus ook een 4 piece collectie en ja welke stukken kies je dan…

Eerst nog even de eerste 2:

Tja en dan nu de nieuwe aankopen van de afgelopen 2 weken:

En dan rest nog de group shot

Ben benieuwd naar jullie feedback…

48 likes

Stuk voor stuk prachtige exemplaren!
Ik had er eentje met een andere dial kleur bij genomen, maar zwart zal nu eenmaal jouw voorkeur zijn.

3 likes

#HolyMoly!

Wouw, vooral je 2 laatste aankopen kunnen me zeer bekoren.
Maar, je bent niet echt van de leren / canvas / rubberen bandjes? Ook een leuke afwisseling.

1 like
7 likes

Top set Adriaan. :+1:
Maar … overleggen met watchagain, pfff, die weet zelf niet wat ie nou uiteindelijk wil.
Nogmaals gefeliciteerd, hier ga je veel plezier aan beleven. :heart_eyes:

2 likes

Marone! :astonished::thumbsup:

1 like

Hele mooie set Adriaan😍

1 like

Tja wat denk jezelf? Wat een collectie man! Héél gaaf! Congrats!

1 like

waanzinnig mooi!:heart_eyes:
Het enige wat ik eigenlijk mis is een andere kleur dial, maar jij blijkbaar niet dus waar hebben we het over :grinning:.

Veel plezier met al dat moois.

1 like

Wat een collectie😍

Heb naast deze collectie nog een grote collectie Seiko’s met zo’n beetje alle kleuren van de regenboog… Voor deze 4 piece had zwart inderdaad mijn voorkeur ( hoewel een panda Speedy ook super is )

1 like

Prachtige collectie kerel! Mag je trots op zijn! :slight_smile:

Maar omdat je om feedback vraagt…

• zou je niet een horloge op leer willen dragen? M.n. de Portofino (zwarte kroko) en Speedy (idem of bruine rally of grijs suede, etc) lijken me daar heel geschikt voor.
  • zowel qua merk als look vind ik de Deepsea en de Batman een beetje in de zelfde hoek zitten. Persoonlijk zou ik dan die laatste houden.
  • een foto met alle Seiko’s erbij lijkt me ook mooi :wink:

Maar mooie collectie hoor, geniet ervan!

1 like

Top set. Op de blnr na heb ik ze allemaal gehad maar nooit allemaal naast elkaar.

Ik mis nog wel een gave lederen of rubberen band. Ik heb bijna altijd een Panerai in de collectie om daarvoor te zorgen.

Ik ben vooral fan van de deepsea! Voor mij was hij iets te dik en topzwaar maar wat een gave klok vind ik dat en de enige die ik weggedaan heb en nog wel eens mis!

Geniet van je top collectie.

1 like

De IWC wissel met de Milanese en de originele Croco met vouwsluiting

Speedy heb ik net een dag en komt zeker een rally Strap bij

2 likes

Prachtige set!

1 like

Hele mooie collectie, wellicht had ik er een witte plaat in gedaan. Al is het maar voor het zomerse gevoel.

2 likes

Kijk, nou is het perfect! Mooi klassiek horloge met dito band👍

1 like

Mooie collectie!

Mooie set!

Waarom per se een gmt in de collectie, voor de heb of ook functioneel?

Prachtige set.
Vooral die Portofino is lekker eigenwijs.
Wat wordt de volgende aankoop? :grinning: