Naar aanleiding van mijn plannen om een 3 piece collectie samen te stellen heb ik veel nagedacht en overlegd met @watchagain en @marcelv over wat de volgende aankoop zou moeten worden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat voor mij een 3 piece collectie niet gaat werken, ik kan simpelweg niet kiezen tussen een Chrono of GMT complicatie als 3 stuk.
Het logische gevolg is dan dus ook een 4 piece collectie en ja welke stukken kies je dan…
Wouw, vooral je 2 laatste aankopen kunnen me zeer bekoren.
Maar, je bent niet echt van de leren / canvas / rubberen bandjes? Ook een leuke afwisseling.
Top set Adriaan.
Maar … overleggen met watchagain, pfff, die weet zelf niet wat ie nou uiteindelijk wil.
Nogmaals gefeliciteerd, hier ga je veel plezier aan beleven.
Heb naast deze collectie nog een grote collectie Seiko’s met zo’n beetje alle kleuren van de regenboog… Voor deze 4 piece had zwart inderdaad mijn voorkeur ( hoewel een panda Speedy ook super is )
zou je niet een horloge op leer willen dragen? M.n. de Portofino (zwarte kroko) en Speedy (idem of bruine rally of grijs suede, etc) lijken me daar heel geschikt voor.
zowel qua merk als look vind ik de Deepsea en de Batman een beetje in de zelfde hoek zitten. Persoonlijk zou ik dan die laatste houden.
Top set. Op de blnr na heb ik ze allemaal gehad maar nooit allemaal naast elkaar.
Ik mis nog wel een gave lederen of rubberen band. Ik heb bijna altijd een Panerai in de collectie om daarvoor te zorgen.
Ik ben vooral fan van de deepsea! Voor mij was hij iets te dik en topzwaar maar wat een gave klok vind ik dat en de enige die ik weggedaan heb en nog wel eens mis!