Hallo,
Kan iemand me vertellen of dit horloge echt is of een replica?
mvg
Nick
Hoi. Ik gok op fake. En stel je eens voor op dit forum. En hoe kom je aan dit horloge? Vaak weet je dan al wel genoeg. IBTL.
Lid sinds 6 min, topic sinds 2 min.
Man man.
Je moet je al afvragen waarom die dagaanduiding daar zo blijft staan.
Kijk ook even naar de kroon, kastaansluiting. Dan weet je genoeg.
Misschien moet het pas mogelijk worden voor nieuwe leden om te reageren na een uur na aanmelding. (Of langer…?!).
plus verplicht de ‘spelregels’ van het forum lezen?
Kan het niet wat vriendelijker? Heren.
Dag, welkom op het forum. Een Rolex horloge is een heel duur horloge en zal er dan ook piekfijn uitzien, zelfs wanneer het verwaarloosd is. Dit horloge ziet er niet goed uit. Ik mis sowieso een goede kroon, ook de zg. “diamantjes” zijn niet erg goed geplaatst, en de tekst is slecht. Waarschijnlijk zal het horloge heel licht aanvoelen.
Trek je niets aan van de slechte ontvangst. Iedereen is welkom op het forum om dit soort vragen te stellen, cf. het reglement.
Als je dat doet lees je dat iedereen zich zonder voor te stellen een vraag mag stellen.
Een warm welkom evengoed Nick.
Laat je niet al te veel leiden door het azijnpissen hierboven, op internet laten mensen snel hun fatsoensnormen varen helaas.
Wat betreft je horloge, ik ga er voor 99,99% vanuit dat het een fake horloge is.
Is ie echt ligt de prijs rond de 30k denk ik (witgoud + diamanten), de historie en de prijs zou je een clue moeten geven of het horloge echt is.
Edit: zie dat de bandaansluiting niet massief is (+ nog een aantal andere aanwijzingen).
Hallo allemaal,
Een vriend van me zijn opa is gestorven en hij heeft dit horloge gevonden bij zijn thuis …
Bedankt voor de snelle en juiste hulp !
mvg
Sluiting is bij een echte niet van plaatstaal, maar…
…
Er is geen enkel onderdeel aan dat ding wat me zou laten twijfelen of het een origineel exemplaar zou betreffen.
Je moet jezelf een andere vraag stellen.
Als dit echt is. Wat vind je dan van de kwaliteit die Rolex je geeft…
Maar niet bij de gouden modellen.
Nee, das ook weer waar
Commentaar overbodig met dank aan Bert
Ga ook 100% voor fake.
En overigens, ga niet slaan met de forumregels, als je ze kennelijk zelf niet gelezen hebt
Dit is een echte replica
Klopt:
Maar dat bedoelde ik eigenlijk ook niet. Als iemand zich hier aanmeldt en een korte tijd mee leest, zou hij al gauw erachter komen dat het een fake is. Daarnaast is het interessanter als iemand zich voorstelt. Bijvoorbeeld: Ik heb dit horloge altijd gezien bij persoon X en ik ben benieuwd of het een echte is. Dat klinkt gelijk al anders dan: is dit real of fake… Of bij andere topics: wat is dit waard?!
Daarnaast als je ‘spelregels’ leest kan je ook gelijk zien wat voor een website dit is en een deel van de gebruiken. Alhoewel er ook verouderde informatie te vinden is:
Nooit bedoeld om ermee te slaan. Lijkt mij gewoon een goede toevoeging als mensen zich hier aanmelden op het forum. Niet per se aan Nick gericht. En ze zijn weldegelijk gelezen
Opa…Check
Rolex…Check
Echt…Check
Moment graag.
Nee helaas. Betreft een immitatie Rolex en is helemaal niks waard.
Jammer.
Ja in dit geval bier bij de popcorn, want het is WEEEEEEEEEKKEEEEENDDDD!!!