Naar aanleiding van dit topic er achter gekomen dat de force niet sterk genoeg is en dat het begin van de vakantie ook een mooie reden is om deze nieuwe aanwinst uit de kast te halen . Erg blij met deze mooie Omega die ongetwijfeld lang in de collectie gaat blijven.
Persoonlijk vind ik het fijn om ook af en toe mijn duikers op leer te dragen voor een andere look. Ik ben dus al een beetje aan het kijken wat een mooi bandje zou zijn voor deze. Ik heb de volgende vier (allemaal waterbestendig) op het oog, maar kan de knoop nog niet doorhakken. Naar welk bandje zou jullie voorkeur uitgaan voor deze Omega, of hebben jullie misschien betere voorstellen?
Dank, dat is inderdaad een mooie optie die ik nog niet had gezien. Blijft echter nog steeds de keus tussen rode stiksels om aan te sluiten bij de secondenwijzer of witte stiksels om aan te sluiten bij de lume…
Ik vind een bruine/cognac band bij een zwarte plaat vaak erg goed staan op foto’s, maar op de een of andere manier werkt het voor mij aan de pols niet echt.
Mooie aanwinst, van harte! Ik zou denk ik de zwarte carbon met witte stiksels doen, beide sportief en toch redelijk klassiek/ingetogen dus denk dat dat het mooiste combineert.
De keuze is gemaakt en het bandje is binnen. Het is een zwarte performance George geworden met rood stiksel. Ik kreeg eerst het verkeerde bandje opgestuurd met witte stiksels. Deze is niet gemonteerd geweest, maar ik heb dus nog wel een beetje kunnen vergelijken. Persoonlijk vind ik de rode prima staan. Net wat speelser dan de witte stiksels.