Livano inca bloc automatic

Dag allemaal, van mijn opa erfde ik dit prachtige horloge. Ik ben er erg aan gehecht. Het loopt uitstekend (schoon laten maken), maar jammer genoeg is het bandje stuk en draag ik tussendoor even een eenvoudig wegwerphorloge van de kijkshop (sorry). Maar ik spaar voor de onvolprezen Meistersinger No 01 (tu)

In de merkenlijst van Henrik komt het merk Livano niet voor, is Livano een knock-off merk? Ofwel Vintage Horlogeforum onwaardig? Alle informatie is welkom!


Marc
Hoe breed is dat bandje ?
Ik denk dat ik er nog wel één heb liggen. Stuur ik naar je op zonder kosten.
Horloges van opa moeten gedragen worden.
Stuur me een pb met je gegevens en de maat

Groeten
John

John
Heel erg bedankt voor je vriendelijke aanbod! Er hoeft alleen maar een nieuw pinnetje op de kast gezet te worden en dan kan het bandje er weer omheen geklemd worden, de sluiting is alleen een beetje verbogen.

Alleen nog “geen tijd” gehad om het weg te brengen.

Post hoorde niet hier

Heb je nu twee registraties gedaan vandaag (tijdmarc en wennes) om een vraag te stellen over hetzelfde Livano horloge?

[quote=wennes]Hallo allemaal,

Op internet kom ik er niet uit, vandaar dat ik het hier vraag. Ik heb een Livano horloge,opwindhorloge, in mijn bezit die zo’n 80 jaar oud is. Ik doe er niks meer mee en vroeg me af of iemand kennis heeft van dit soort horloges. Zijn ze vandaag de dag nog iets waard of niet?

Alvast bedankt.[/quote]

Zo gehecht ben je er blijkbaar niet aan. Niet dat het verder iets uitmaakt, wel vrij typisch.

Nee Ernst, de reactie is alleen van Wennes.
Het draadje van tijdamrc is daar waar in naar wilde verwijzen.

Met vriendelijke groet,
Inca

waarom dacht je dat eigenlijk, ernst?
:frowning: