Citizen wand- en bureauklokken

Citizen komt met een nieuwe reeks wand- en bureauklokken met dials gebaseerd op horloges … :slight_smile:
In prijs variërend tussen de $ 105 en $ 250

.

.

.

.

.

.

-> Artikel

4 likes

leuke dingen, maar de vraag blijft een beetje : zijn ze nu wel of niet eco-drive…

1 like

Vaag…weer gemist dit…gaaf🖒😊

Zou wel heel gaaf zijn als Eco-drive​:heart_eyes: en het liefst RC…en verlichting, heb nu een goedkoope RC van de ‘Leidel’ hangen(die het vet doet trouwens) maar om de 6 mnd een batterij vervangen gaat ook vervelen​:blush::upside_down_face:

'Leidel Klokkie’:blush:

2 likes

Ha! Ik heb de witte én de black dial. Werkt idd prima, en ze hebben een secondenwijzer, handig in het voorbijgaan je horloge checken. Veel andere RC’s hebben dat niet. Zijn ook best stil. En wat beter afgewerkt dan de low res foto doet vermoeden. Die Citizens zijn nog wel mooier afgewerkt, maar van de meeste vind ik het design weer niet zo.

2 likes

Ik vind het een heel leuk klokkie…zeker voor het geld…geloof €9,99 dat ik betaald heb of was het nu €19,99🤔…speciaal voor de witte gekozen die bij weinig licht nog redelijk af te lezen is😊

1 like

Absoluut value for money ja

Ik heb een heel snelle scanner dus ik scan ALLES :smile: Doet trouwens 19 maanden met een batterij.

2 likes

zijn ze er nog???

1 like

Aha🖒😂…12 euries ja dat was het…oh bij mij was hij na 6 mnd al leeg…misschien een halfvolle batterij ofzo🙃

1 like

Alweer een tijdje geleden…misschien hebben ze op lidl webonly nog liggen🤔

1 like

nope alas …

1 like

Soms liggen er nog spullen bij de Lidl in de aanbiedingenbak…als ik bij de Lidl kom hou ik mijn ogen open…een witte of een zwarte mochten ze er zijn?

1 like

kewl he! wit graag! :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Als de rest vh forum ook kijkt…kunnen we alle lidl’s in Nederland bekijken🖒😉

2 likes

gnif :slight_smile:

Als ik weet te vertellen dat hij 19 maanden met een batterij doet kun je er wel van uitgaan dat die klokken op zijn hè :stuck_out_tongue: Maar zonder gein, ze zijn later nog een keer terug geweest, dus wie weet komen ze nóg een keer.

Heb nog even gezocht voor je, maar ik kom alleen tegen dat ze in Engeland verkocht zijn en daar allemaal een uur verkeerd gingen staan => terugroepactie :joy: Ze syncen alleen op Duitse tijd. Daar had Lidl Engeland overheen gelezen.

Sorry voor de offtopics, eh… Citizen rules! En die eerste is wel wat voor in de auto als er plek voor was, ik hou zo van digitaal aflezen.

2 likes

Je moet ook Alkaline van Aldi er in doen. Getest 2x zo veel mAh als Duracel tegen een kwart van de prijs!

1 like

Hier dan, andere look maar wel Ariol cool tegen Lidl prijzen, eentje wil een euro winst maken maar soit:

1 like

Oh…ik heb die van de Lidl( zat niet in de klok)…dacht dat die als beste waren getest…

geweldig haha :slight_smile: ja dat is Deutsche Gründligkeit voor je he? … :slight_smile:

Prachtig​:joy::facepunch: