Het merendeel van de moderne collectie spreekt mij ook niet aan, met uitzondering van deze. Mat zwart en met een ETA 2892 aan boord.
http://www.swisswatchesfocuses.com/images/R28919152__16939.1411546812.750.750.JPG
Het merendeel van de moderne collectie spreekt mij ook niet aan, met uitzondering van deze. Mat zwart en met een ETA 2892 aan boord.
http://www.swisswatchesfocuses.com/images/R28919152__16939.1411546812.750.750.JPG
Ik vind dat ze toch enkele beauties hebben hoor! Bijvoorbeeld,inderdaad de r5.5 van hierboven, of de variant zoals hieronder.
Even een vraag aan de rado kenners,
Ik sta in dubio om een rado R12638163 te kopen.
Horloge is van 2007 zou er volgens de verkoper nog als nieuw uitzien.
Mijn vraag wat is een nette prijs voor dit horloge?
Ik plaats even een foto deze is helaas niet erg duidelijk
Alvast bedankt
Mits in zeer goede staat tussen de 400 en 600 euro en zeker niet meer volgens mij.
groetjes Lenno
Dank voor je bericht, ik mag de rado voor €450,- kopen dat zou op zich wel netjes zijn.
Probleem is dat ik geen duidelijke foto’s krijg, al is de foto van de band aardig goed en lijkt de band er netjes uit te zien.
Gr Sjaak
Als je geen betere foto’s krijgt zou ik hem niet nemen.
Aardig goed en lijkt zegt niets natuurlijk.
Kun je niet naar het horloge gaan kijken?
Het horloge zelf zou krasvrij moeten zijn dat is van tungsten staal.
Ik heb er zelf ook een (krasvrij), alleen geen chronograaf maar een normale.
De mijne is echter een automaat en de chronograaf is waarschijnlijk een kwarts.
groetjes Lenno
RADO een prima merk met goede en byzondere materialen gemaakt. Normaal gesproken een onverslijtbaar horloge. Telt hier op het HF niet zo mee, maar dan moet je tot de ROLLIE groep horen; zegt echter weing omtrent de kwaliteit maar meer inzake de kunstmatig gekweekte hypes van bepaalde (DURE ??) MERKEN…
Heb zelf nu 7 RADO’s welke probleemloos zijn en “MOOI” blijven door byzondere productie/materialen (Ceramics).
Succes met je eindbeslissing !!
Dank voor de info!
Ik ga er eerst maar is een nachtje over slapen,
Niet omdat ik twijfels heb over de rado die vind ik gewoon mooi en de prijs is ook netjes weet ik nu,
Jammer dat de verkoper de rado niet scherper op de foto krijg, daar zit ook mijn twijfel vind de afstand net iets te groot om het horloge te gaan bekijken.
Op basis van de foto’s die ik nu heb kan ik niet tot koop overgaan.
Gr Sjaak
Tja, ik heb nooit veel gehad met het merk Rado, maar gisteren zag ik toevallig bij de juwelier
een nieuwe reeks ‘Heritage’ modellen liggen.
Een hele mooie gelimiteerde heruitgave van het Golden Horse model + eindelijk een betere maat voor het Captain Cook model (42 mm en vrij plat).
Ik had bijna impulsief de Captain Cook gekocht, mede omwille van de mooie BOR band…
Spijtig dat er geen foto’s meer mogen geplaatst worden…
Mijn vriendin is helemaal weg van de True met metallic wijzerplaat, maar ondanks mijn aanmoedigingen weigert ze om 2k over de balk te gooien, dat laat ze lekker aan mij over
Rado maakt mooie horloges ennzeker deze original serie vind ik persoonlijk erg leuk. Ik heb hier op het forum ooit een original diver automaat gekocht voor ongeveer dezelfde prijs als deze chrono quartz. Dat kreeg ik niet meer voor terug na 2 jaar.
Deze is uit 2007, toch 12 jaar oud. Voor de wolfraam-carbide kast geen probleem, maar de achterkant en de band zijn gewoon van staal… Omdat het ook een quartz is, vind ik persoonlijk €450,- wel de bovengrens.
Maar het is wel een gers horloge, dat zeker.
Beetje kleurloos… Dat wel
Nou ik ben er uit… laat de rado aan mij voorbij gaan, verkoper werd opdringerig en daar hou ik niet van, dacht zorg eerst maar is voor goede foto’s.
Voor de geïnteresseerden deze staat op mp
Er komt nog wel weer is een mooie rado voorbij tzt.
Voor nu heb ik een Certina DS Podium Square Chronograph automatic gekocht, dat hoort weer niet in dit topic thuis😉
Gr Sjaak
Ik denk een Seiko met Rado op de wijzerplaat?
Ja, dat is 'm. In het echt is het een heel mooi horloge.
Prijs valt in principe ook wel mee. Bij het passen vond ik dat de
kroon nogal stroef was bij het draaien. Daar ben ik wat op afgeknapt.
Op de site kan ik zo direct niet terugvinden welk uurwerk er gebruikt wordt in dit model, maar ik
ga ervan uit dat het de Powermatic 80 van de Swatch group is.
Ik heb echter geen idee of dat iets degelijk is…