Outlet Roermond; Breitling, TAG Heuer & Seiko

Dacht hetzelfde, alleen die superocean in blauwe heritage uitvoering met mesh bracelet is nog mooier… Maar die zie ik dan weer niet op de foto’s :joy:

Was afgelopen zondag ook in de Breitling outlet. Vond de tentoongestelde modellen zeker niet verkeerd. Waren zeker niet allemaal de modellen die niet verkopen.

@Geoffrey Weet je nog of de Breitling navitimer toevallig ook in de schappen lag?

@Frankied kan ik eigenlijk niet op antwoorden. Kan ik me niet herinneren . Waten iig vele modellen aanwezig. Welke navi zoek je?

Ben er eens langs geweest, praat je over een dikke 3 maanden terug en toen lagen er 2 navitimers “in het schap”. Was wel een everose gold denk ik voor de rest is het een beetje te lang geleden!

Ik ben een paar dagen geleden bij de Breitling shop geweest en heb ook even bij Hour Passion gekeken. Bij de eerste noemde een vriendelijke dame de lugs hoorntjes(had ik nog niet gehoord?) en bij Hour Passion praatte de verkoper vloeiend Mandarijns(ik was onder de indruk)
Ik ga mezelf geen 2k+ horloge cadeau doen, ik durf daar zelf niet zo goed mee te lopen, maar mijn vrouw had een longines met diamantjes gezien. Ik heb het weten te pareren, maar als ze nog even een paar maandjes lief is dan…wie weet…

1 like

Ik zocht al een poosje een Breitling Superocean Heritage 46mm met blauwe wijzerplaat. Een paar maanden geleden was ik al eens langsgeweest in Roermond en toen kreeg ik de tip om af en toe eens te bellen en naar de voorraad te vragen.

Vanmorgen gedaan, kreeg keurig per WhatsApp foto’s van de voorraad met prijzen erbij en ze hadden een blauwe. In de auto gestapt en gekocht! 30% korting op de lijstprijs. Kortom: gewoon even bellen, super service.

8 likes

Deze?

4 likes

Gave klok…! Iemand vroeg me waarom de kroon ‘open’ staat van alle modellen. Van het personeel kreeg ik terug dat Breitling dit verlangt van de verkooppunten omdat het uurwerk dan gehackt is. Ook moeten de wijzers op 10 over 10 staan met de secondewijzer op de 12 voor het ‘aanzicht’…

Dank je! Ik had aan het begin wat twijfels over een ‘outlet’, maar ben nu enthousiast. Heel goed geholpen en een hele fijne prijs.

Ik ga wel de band vervangen, vind hem nogal flashy. Losse onderdelen verkopen ze niet in Roermond, ze hanteren WYSIWYG. Op alles in de winkel moeten ze 30% korting geven en dat kan kennelijk niet uit op banden etc.

2 likes

Prima prijzen voor een ekster!

2 likes

Veel plezier met je mooie aankoop…:sunglasses:

1 like

Ben heel benieuwd, ben aan het sparen voor een 46mm heritage 2.
Heb je een foto van je aankoop?

Het is de blauwe op de foto net hierboven.

2 likes

Ben heel benieuwd, ben aan het sparen voor een 46mm heritage 2.
Heb je een foto van je aankoop?

Tjsaah :

HET IS DE BLAUWE OP DE FOTO NET HIERBOVEN!!!

:joy:

2 likes

Niet het juiste antwoord?

1 like

Jawel maar blijkbaar had hij het niet verstaan :smile:

1 like

haha :slight_smile:

1 like

Weet iemand of de nieuwe Superocean modellen daar al te krijgen zijn?