Ik heb een 17,5cm pols. Ik had hem ook liever wat kleiner gezien… Ben sowieso fan van 36mm en draag ook vintage van 33mm.
Eigen Mod? dit is geen bestaand model toch?
gaaf ding!!
Ik vind het een prachtig horloge. Binnenkort maar eens passen om te bepalen of dit mooi staat op de pols.
De maat is op de foto prima naar mijn mening!
Heb ‘m ook binnen. Heeft mij positief verrast. Qua maat ook prima te doen, een 35mm is nog beter.
Op de polsshotfoto’s lijkt ie groter dan ie in real life is
Nice! Er moeten meer Seiko mods in het blauw komen, gooi ze er maar in, ik zit klaar!! Wat een pieces komen daar voorbij. Zag al een mooie Hulk bijv. Echt leuk!!
Mijn mods en builds zijn niet te koop in elk geval
Zelf iets verzinnen is heel gaaf om te doen. Helaas kan ik het zelf niet maken maar er zijn gelukkig mede liefhebbers die dat wel kunnen.
Ja dat snap ik heel goed. Ben er zelf absoluut niet handig in helaas. Maar als iemand deze voor me kon maken wist ik het wel.
Het leuke is juist als je er je eigen draai aan geeft en niet kopieert wat een ander gedaan heeft.
Anders kun je net zo goed een productie horloge kopen.
Dat is zeker ook waar, maar de SDGM was mijn 1e serieuze horloge. Vind die platen zo gaaf. Ik ga eens lekker struinen in het mod topic
Knap ! Mooi om te zien ook hoe de mode van een paar decenia geleden steeds gerecycleerd wordt .
Jaren 70-80 zijn in het algemeen helemaal terug. Onze dochter haalt oude kleren uit onze kast waarvan we vergeten waren dat we ze nog hadden en draagt ze met plezier, incl. onze oude horloges.
Ja, jemig.
We waren bij Wempe in Berlijn en Hannover deze week maar die forse hoogte was toch wel even schrikken.
Wat bedoel je met hoogte, de case is maar iets van 11 mm hoog dacht ik… of bedoel je lug 2 lug?
Wel buitensporig duur; 1300 Euro meerprijs enkel voor een gouden fluted bezel. Zou dat zo ontzettend complex zijn om te maken?
2k voor een Tissot is echt bizar. Dan zou ik eerder de Tudor Royal halen.
2k voor een tissot kan best . Maar niet deze. Dezelfde kast zit om de quartz van 300 euro. Dus idd wel een beetje raar:thinking:
En zo’n Tudor is idd erg lelijk met Roman numerals
Ik vind deze PRX ook buitensporig duur voor alleen een gouden bezel. Er zijn wel meer Tissot’s van rond de 2k, maar voor dat geld verwacht ik bijvoorbeeld een volgouden kast of een 7750 chrono
Die Tudor vind ik dan weer buitensporig lelijk dus die zou ik ook niet kopen