Wilders en zijn Rolex

Ok, dat dan weer wel. :wink:

Wat een fatalisme. Heb je kinderen?

3 likes

Artikel 1, ik ken het knul. Maar voel je je aangesproken ofzo? Ik ontneem niemand stemrecht maar ik vind, en dat mag in Nederland, dat iedere Wilders-stemmer een beetje(veel) extra onderwijs moet krijgen. Les 1 is Artikel 1 wat mij betreft…

2 likes

Jawel hoor, alleen op de basis van feiten, sprookjes - in al hun gedaanten - luister je thuis maar naar.

1 like

Wat betreft het horloge van Ard van der Steur:
zie

Dat heeft er niets mee te maken.
We zijn gewoon met teveel mensen op deze aardbol. En wij als mens zijn in feite het ergste wat er leeft op deze wereld. Als wij met z’n alle ophouden te bestaan wordt de aarde daar niet slechter van. In tegendeel…

Maar dat gebeurd dus zomaar niet. Want we zijn er nu eenmaal. En zolang we er met zijn alle zijn maken we er gewoon een steeds grotere rotzooi van. Tot 't een keer voorbij is

Geen chantabele mensen in je werkkring? Ik geloof er niks van,… Het gaat erom hoe diep je graaft, er is altijd wat te vinden,…

Mooi Klokkie van Geert trouwens,… Jammer van de datum.

Nou, ik probeer mijn kinderen mee te geven dat ze niet alleen voor zichzelf leven en ook oog hebben voor anderen die het mogelijk minder hebben dan wij. Daar wordt de wereld beter van. Maar ik heb ook Koyaanisqatsi gezien dus :grin:

2 likes

En ik vind dat je nu helemaal uit je nek kletst en off-topic gaat met je Wilders haat.
Waarom zou ik me aangesproken voelen door jouw neerbuigendheid naar je medemens?
Je vindt jezelf blijkbaar geweldig en denkt waarschijnlijk net als oud-premier van Agt, dat we de politiek moeten overlaten aan de “alleswetende” elite die nooit in het heetst van de strijd op de straten en in achterstandswijken te vinden zijn of zijn geweest.

Lees eens dit artikel.
http://www.elsevier.nl/opinie/opinie/2016/08/het-is-gevaarlijk-als-kiezers-pvv-niet-normaal-kunnen-functioneren-350593/

1 like


1:05
:smirk:

126 reacties, o-t en nog geen ban gegeven? Is er een nieuw beleid hier dat ik gemist heb?

2 likes

Slotje :smile:

Het ging over Rolex toch? Prachtig merk

3 likes

Geef mij maar Seiko!

1 like

Ook, ook👌

Waarschijnlijk!!!
En in welke hete strijd van welke achterstandswijk ben jij geweest dan?

Had het al aangepast janker.
Wat ben je toch goed.
Ga er verder niet op in. Je kent iedereen en alleen jij hebt levenservaring.

1 like

I feel sorry for the elephants !!!

3 likes

Eigenlijk wel raar…Rolex heeft iets koninklijks met dat kroontje en status terwijk Mr Waterstofperoxide juist anarchist is…hmmmm…