Vandaag deze:
Ik blijf dat een heel leuk horloge vinden maar Ik heb dan ook een zwak voor het merk
Dit is toch wel mijn mooiste Yema. Een robuuste late 60’s case, een kwalitatief Valjoux uurwerk. Een bijzonder palet aan kleuren en een fantastisch cockpit design. De Yema Flygraf 1st serie uit 1968.
Fijne dag en stay safe!
Idd, hier de voorstelling van de Maxim.
Zelfs met ingebakken glimlach.
Gelezen, en een like gegeven ook nog…Die zal wel even onderweg zijn vanuit 2014 !
Haha, aantal likes verdubbeld nu, waarvoor dank
In 2014 kon men nog niet liken, bij dat oude forum…
Strak geworden
Ah van de Swatch Classic zo te zien
Ah van de Swatch Classic zo te zien
Dank je Jeroen.
Ik ook. Het spul met het oude logo is het leukst. Maar ook het nieuwe dat met een vernieuwd logo ( minder mooi imho) onder de vlag van de vrienden van @Chillekasper geproduceerd wordt , vind ik ook nog steeds heel charmant.
Haha hele frankenwatch jouw birthyear horloge. Hoop dat jouw ouders je wel met originele edgar-onderdelen in elkaar hebben geschroefd dat jaar
Juist leuk je birthyear watch zo te restaureren lijkt mij. Wel even posten als ze helemaal af is
Deze Citizen 62-5791 “Mono Case” uit 1975 die gisteren binnenkwam en waarover ik eerder vandaag een mini docu heb geschreven…
Wat is dat voor een vintage apparaat op deze foto?
leuk weetje van die wijzers!
Tja Swatch gaf voor mij de eerste echte verzamel impuls qua horloges. Zou nog een behoorlijke hoeveelheid plastic om kunnen laten smelten als dat materiaal ooit zeldzaam wordt
Oh dat ouwe mini bankschroefje. Lekker draaibaar en je krijgt er alle compressordeksels mee dicht