Gratis horloge, kwam bij zoān serie met boekjes/ abonnement wat je aangesmeerd wordt. Eerste editie gratis, daarna ga je dik betalen voor die rommel.
Mijn vader trapte er ook inā¦
Gratis horloge, kwam bij zoān serie met boekjes/ abonnement wat je aangesmeerd wordt. Eerste editie gratis, daarna ga je dik betalen voor die rommel.
Mijn vader trapte er ook inā¦
Was die niet de onofficiele 2014 HF limited
Leuke vervanger voor de El Primero toch
Schroefjes wel uitgelijnd
gr, HJR
Hoe dat zo?
Ik ben op Grail jachtā¦ en nog even aan het sparen en wat verkopen uit de horloge koffer.
De Prijs voor jouw Nieuwe ZELP ( deze afkorting verzin ik terplekke ) is zeer netjes , maar voor nu nog buiten bereik.
Vandaarā¦
Ik heb er ook eentje. Met het bekende Chinese Standard Movement er in dat na wat finetunen ook nog behoorlijk goed kan lopen. Maar voor hoe lang ?
Dank voor de informatie allen. Het ding is toch veel te groot vind ik, het verbaasde me echter dat het om een handwinder bleek te gaan. Bij Christies zullen ze het wel niet voor me willen veilen vrees ik.
Een verzameling exclusief bij Editions Atlas verkrijgbaar.
ā¢ U ontvangt uw U.S. Air Force pilotenhorloge + documentatie voor slechts ā¬ 9,90 (inclusief verzendkosten).
ā¢ Geen vooruitbetaling, u betaalt pas na ontvangst van de artikelen.
ā¢ Een maand later ontvangt u een nieuw model met de bijbehorende folder over de Pilot watches-collectie, en kunt u profiteren van een voorkeursprijs van ā¬ 9,95 (+ ā¬ 3,95 verzendkosten).
ā¢ Zonder tegenbericht uwerzijds ontvangt u, ongeveer om de vier weken, een nieuw pilotenhorloge met documentatie voor slechts ā¬ 19,95 (+ ā¬ 3,95 verzendkosten).
ā¢ U ontvangt bovendien deze exclusieve geschenken: bij de 3e zending een DVD āDuel in the skyā ; bij de 4e zending een presentatiebox voor uw horloges en een verzamelbox voor de boekjes.
ā¢ U heeft volledig wettelijk recht van teruggave binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen (alleen de kosten van terugzending zijn voor uw rekening).
ā¢ Een aanbod zonder risico. Er is geen verplichte minimum aankoop, en u kunt op elk gewenst moment de zendingen schriftelijk of telefonisch stopzetten.
ā¢ Slechts Ć©Ć©n aanbod per gezin.
Ik heb deze:
Voor dat geld kun je geen pijn lijden!
"Zonder tegenbericht ontvangt u iedere 4 weken een pilotenhorloge"
Wow, daar kan Ide amper tegenop!
Als jij er zo over denkt: stuur mij elke week ook maar ā¬ 9,90ā¦
haha! dat is inderdaad een puike frequentie
Catawiki heeft vast interesse
Nu de mogelijkheid om BEIDE te scoren op MP!
2 X piloten horlogeās, in een goede werkende staat.
Bieden
ā¦. 5 jaar laterā¦.
Ja man, eindelijk kans om ze te kopen!!