Vrijdag 7 augustus 2015 #Plaatjesdag

Die van mij lijkt matter, maar dat zal door die prachtige foto’s komen van OM.

Brrrr, drink liever water… :confounded:

Die vintage Longines zijn gaaf zeg…!

Mag ik vragen waar je die band vandaan hebt ?

Het is de band van de SBDX012 limited MM300 … Rob van Monsterwatches had er eentje liggen @Helden :wink:

Die zat standaard bij mijn Victorinox. Ik heb hier al eens een topic gestart waar ze vandaan komen maar helaas zonder resultaat.

Leuke info waarvoor dank. :+1:

Mooie klok met de kroon op 4.

Groet,

Drex

Probeer eerst maar eens een Heineken te herkennen in een blinde test :wink:

Plaatje nog van gisteravond.

Je kunt ze los kopen voor ik meen vijftig euro. Zal de Duitse website eens opzoeken waar ik hem had gezien.

Doe dat eens met een goeie fake Rolex? Die Heineken haal je er makkelijker uit! :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Het is een bepaalde smaak, die tegenstaat, misschien van de conserveermiddelen en niet te vergeten de hoofdpijn en de vieze smaak in je mond achteraf. :wink:

Zit allemaal tussen je oren :wink:

Over de hele wereld wordt het verkocht en gedronken, maar dat klopt wel.
Ook van die wereld krijg ik vaak hoofdpijn en een vieze smaak in mijn mond. :unamused:

1 like

Aan de kleur en glans van het staal pik je de echte Rolexen er meestal wel uit denk ik.

Overigens zijn er wel eens bier testen geweest waarbij de mensen van de brouwerij hun eigen bier niet eens blind konden aanwijzen meen ik mij te herinneren

LOL!! :laughing:

1 like

“Deskundigen” Pffff…

1 like

Op naar het bierforum, zouden zij daar ook chips en cola hebben. ?
Laten we maar stoppen, op naar vrijdag plaatjesdag 14 augustus. :wink:

Pan Europ is ook vrij dik volgens mij. Máár zo’n cushion case heeft heel korte lugs. Dus kan om de pols erg meevallen. Heb me in het verleden ook wel 'ns laten afschrikken door de maat van een horloge op papier (of op foto’s van een Aziaat met heel dunne polsjes :wink:, op een ander forum). Maar je weet 't pas als je 'm zelf om de klauw hebt. :smile: