Mooie
Inderdaad, heel geslaagd!
Beetjr milsub geïnspireerd he
Ik kwam gister deze mod tegen en ik vind 'm echt ontzettend vet, waar ik nou benieuwd naar ben is hoe ze de kast zwart hebben kunnen maken, iemand enig idee? Het is namelijk een 100-kast en die worden niet standaard zo verkocht.
Misschien wrappen of coaten?
Ik heb wel eens wat gelezen over het (Cera)coaten van een horlogekast. Dat is zeer slijtvast en geeft een mooi resultaat. Zo heb ik op het forum wel eens een gecoate Citizen gezien een een skx.
Mogelijk dat de kosten meevallen.
Zojuist deze besteld bij Meranom:
Ff wachten tot hij er is en dan een mooi blauw bandje erbij… (om te beginnen)
Welkom bij de club
Ook gelijk een wijzerplaat, wijzers en bezel besteld
Maar eerst deze maar dragen… misschien bevalt hij wel in deze kleuren en bestel ik er nog een bij om om te katten…
Ohjee…
Ik vind deze kleurstelling heel mooi, maar had een andere kleurstelling in gedachten, om te maken of ergens te kopen als volgend horloge…
En dan is maken toch leuker, afgelopen jaar weinig mee gedaan, ik hoop dat de russen me weer enthousiast maken om er mee aan de slag te gaan. Als ik dit topic zo zie, denk ik dat dit gaat lukken!
Dat is zeker leuker om zelf te doen ja.
Laatst deze nog gemaakt. Heeft alleen nog geen draagtijd gekregen, dat is dan wel weer zonde van de moeite
Ik vind het bij elkaar zoeken en maken leuker
Alleen deze afgeragde krijgt veel polstijd maar dat is omdat het m’n werkbeater is.
Nou verdomd, dat is eigenlijk zo’n beetje precies wat ik zoek, ik ga mij hier eens verder in verdiepen hartstikke bedankt voor de tip!
Zo te zien krijgt de loc een deel van de draagtijd!
Alles voor de verweerde looks. Hij gaat met slecht weer even heen en weer naar Keulen en omstreken
Alleen de laatste tijd zit ie vaak onder de mouw van m’n trui en wordt ie weer een beetje gepoetst. Daar moet ik nog wat op verzinnen
Die bezel lijkt intussen weer nieuw
Ik krijg bijna medelijden met een horloge. taaie mieter!
Paar weken geleden dit handeltje bij Komandirskie gekocht. Hoop spul voor maar 175 euro. Koopje toch
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Is in ieder geval Rusland uit.
En daarna maar wat gaan modden.
Het mooie is dat ik net zo blij wordt van mijn nieuwe Oris als ook van deze straks
Leuke spulletjes. Veel plezier straks!
Mooie wijzertjes
Zou je hem niet voorop de trein binden om hem wat te laten verweren?