Hallo forumleden,
Ik heb na een enige tijd te hebben meegelezen een account aangemaakt. Ik ben door het lezen en het kijken in de verkooptopic;) steeds meer geïnteresseerd geraakt in de wat oudere type horloges. In het verleden vooral Invicta horloges gedragen, maar daar op een gegeven moment wilde ik toch iets anders.
Ik heb een paar maanden terug mijn eerste vintage horloge gekocht. Na lang rond kijken is mijn oog gevallen op een Tudor Prince uit ongeveer 1972
image|375x500De Tudor heeft wel zijn kleine gebruikers sporen, maar dat neem ik voor lief. Hij is zo onderhand wel toe aan een servicebeurt, want hij loopt niet meer secuur. Mijn eerste vraag is dan ook of iemand een goede horlogemaker kent in het noorden van NL (Groningen/Drenthe). Ja, ik heb de horlogemakerslijst gezien. Alleen de horlogemakers die worden weergegeven hebben niet hele goede beoordelingen. Ik hoor het graag of iemand mij een goede tip kan geven. Verder hoop ik vooral meer kennis op te doen over horloges en in de toekomst de collectie wat uit te breiden.
Met vriendelijke groet,
SB93