Van Vostok naar Rolex (project beëindigd)

Maar 350? Zou je met die Sarb niet al tegen de 400 moeten zitten? Of erover?

1 like

Hij was niet nieuw. Een nieuwe kost 405.

Dat ligt denk ik een beetje aan wat je koopt. Genoeg quartz liefhebbers hier.

1 like

En een Sumo? Die zijn rond €350 wel te krijgen en vrij waardevast.

1 like

Je verkleint je markt wel enorm.

1 like

Zo kwam ik ook bij Casio Oceanus uit. Heb je deze review gezien? Dat vind ik toch wel smullen hoor…

Weliswaar een andere als diegene die in het blauw staat, maar als het maatgevend is voor de afwerking van ‘de Oceanus’ enzo. Tja. Hebben! :wink:

2 likes

Tsja, dat wordt dan m’n zoveelste Seiko duiker. Ik zou graag weer iets anders willen. Deze zoektocht is ook meer een zoektocht naar wat ik mooi vind dan dat ik perse die “Rolex” wil scoren. Ik heb nu juist het idee dat ik de duikers een beetje achter me wil laten.

2 likes

Snap ik wel, maar die zijn over het algemeen wel populair. Hamilton heeft ook veel leuke horloges in de €350/€400 range.

1 like

Ohja, die herinner ik me nog wel. Daar krijg je gelijk zin van. (om hem te kopen dan🤗)

Klopt. Dit is ook nog eens een heel lastige range qua prijs. Vooral omdat ik zo min mogelijk wil afschrijven waar ik dasr normaal niet naar zou kijken.

Anyway, ik heb weer wat ideeën. Bedankt allemaal! Ik ga in een hoekje liggen janken omdat m’n SARB weg is. Ik bedoel slapen.
Meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom :grin::raising_hand_man:t3:

1 like

Welke rolex wil je uiteindelijk bij uitkomen?

1 like

Paul Newman Daytona :sunglasses:
Nee geintje, ik hoef niet perse een Rolex. Ik heb die titel zo gekozen omdat het tot de verbeelding spreekt. Het is meer een ontdekkingsreis. Je kent het wel, dat “It’s the journey that matters, not the destination” Instagram gewauwel. #lovemylife :face_vomiting:

1 like

Elk geintje is gebaseerd op een stukje waarheid.

Dus meneer wil de

OK ok, een goed iets, een waar “game plan” heb je, een visie wat te gaan bereiken.
Hard werken jongen. Je visie niet uit het oog verliezen … ook niet als het even minder gaat.
Hou vast aan je game plan en jij zal via jou uit gestippelde route jou, jou visie bereiken

Goed zo… trots op jou…

Voor nu. Ehhhhhhhhhhhh …koffie???

2 likes

Haha, jij moet lifestyle coach worden :sweat_smile:

Die koffie, dat is een goed idee!

1 like

Sportcentrum Arcus in Wijchen ben ik nu.
Melk en suiker of zwart?

1 like

Ai, ik druk thuis wel even op het knopje dan.
Ben vandaag lekker vrij :sweat_smile:
Werkse vandaag! Ik mag woensdag weer :hugs:

1 like

Er is weer iets nieuws incomming :sunglasses:
Voor de nieuwsgierigen heb ik een hint:
Jeugd

1 like

Rick Astley’s official music video for “Never Gonna Give You Up”?:grinning:

1 like

Not even close.