Ging me om de kleur combi, bevalt me wel
Nu de indices nog even shoppen van de pelagos, dan is ie helemaal af!
Nog 2 maandenā¦
Ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen.
Geslaagde teaser!
Ik zat te denken aan de Ranger, maar die heeft een 12 ipv een driehoek, de chrono kanāt ook niet zijn, die heeft een Tudor schild op 12ā¦
Dan toch een nieuwe sub?! Dat zou de hele BB lijn toch wat onderuit halen vind ik. Ben benieuwd
Black bay 3600ā¬ , Sub 5750ā¬ en dan de Rolex sub op 8250ā¬ ik zie het wel gebeuren hoor.
In theorie zou het kunnenā¦ prijsgewijs als tegenhanger van de Seamaster Planet Ocean, waar de BB dan tegenover de SMPc staat? Maar ze hebben al de Pelagos, dus het wordt wel heel druk in de duikcategorie van Rolex-Tudor dan.
Als ik moet gokken ga ik voor een nieuwe Ranger, misschien gaan ze hem meer Explorer trekken geven? Hopelijk zonder rechte endlink en in een
kleinere maat, met de MT54 erin
We gaan het zien binnen een paar maand
Ik word hier nerveus van! Sta ik aan de vooravond om een BB58 te kopen komen ze met deze teaser ā¦ misschien maar toch even wachten. Maart is sneller dan je denkt!
Zeker wachten!
Stel je voor ā¦een āvriendelijkā geprijsde Sub!
Het lijkt er wel op Sven. Ik zie alleen een gedrukte lumedot, zonder rand eromheen.
Mijn gok, een re-issue van deze:
En weet je wat? Dat is geweldig.
Dat zou super zijn, en minimaal net zoān klap als de gmt van vorig jaar
Nu moeten ze wel! Anders wordt het een grote teleurstelling, iedereen denkt na deze teaser dat dit het wordt
@svennos zeker nog even wachten, maar het kan najaar zijn alvorens deze beschikbaar zijnā¦ hangt ervan af hoeveel geduld je hebt
Tot Baselworld lukt nog wel, daarna hakken we de knoop door. Wel best twee verschillende horloges een Tudor BB of Tudor Sub. Spannend vs Saai (?).
Dat gaan we binnenkort zien he ik vind de vintage subs historisch gezien prachtig (zeker de blauwe versie), maar een nieuwe zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik had mijn geld gezet op een BB58 volledig blauw, maar nu weet ik het niet meer
Kom maar op met die Subs. Ik kan niet wachten op de BBās die dan hier aangeboden gaan worden.
De huidige teaser van (kan idd niet missen, het gaat om) de Sub in combinatie met het flashy filmpje van enkele weken geleden waarin ook al een shot voorbijkwam van het prototype met Burgundy inlay, kan niet anders dan betekenen dat er een nieuwe Sub aan zit te komen.
En wie weet, mss wel weer een rode versie zoals in 2012 de rode versie van de BB een heel nieuwe Tudor periode inluidde.
Leuk, leuk, leuk! Lekker bezig daar bij Tudor. Ik kijk er iig naar uitā¦
Jullie weten waar jullie moeten zijn
Oh, en: first dibs. (grapje ik ben arm)