Tips gezocht: oris aquis style horloge

Idd tweedehands zoeken of grijs (zonder fabrieksgarantie). Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor een voordelige prijs dus met goed zoeken hoef je het budget nieteens heel ver op te rekken voor een nieuwe. Heb hem juist gekocht omdat het een duiker is met een vrij eigen smoel.

Het boek is gratis :yum:
De verkoper zei trouwens Oris ‘aakwies’, zo had ik er zelf nog niet naar gekeken…

65 al gepast? :wink:

Ja ook! Kastvorm en wijzerplaat van de Aquis is zóveel fraaier…

1 like

Dus 't wordt 'n Aquis?

In 2018 misschien. Ondertussen gaat de zoektocht verder :grin:

1 like

Wanneer het een model mag zijn van de voorlaatste generatie op rubber dan zijn die inmiddels al voor net boven de €1000,- te koop nieuw .
De prijzen voor het voorlaatste geval gaan het komende jaar nog wel zakken hoop ik voor je .

Was je in Amersfoort toevallig toen de verkoper het over een akwie had ?
Toen ik mijn aquis ging kopen vorige maand in Amersfoort had de juwelier het ook over de akwie :wink:

Voor jou 1ooo en wat geduld erbij en hij hebt eerdaags gewoon een echte oris.

Zijn geen alternatieven dus je.moet daar ook gewin niet aan gaan beginnen. Ga voor jou topper!

1 like

Log kan je ook robuust noemen :wink:

Wat zeg je nu weer voor een gekke dingen? Grijs betekent niet zonder fabrieksgarantie heur

Lekker aan de sinterklaas whisky aan het nippen Hans?

En jij doet lekker mee? :wink:

Nee ik geef gewoon niks om D’s en T’s :wink:

Maar heb het voor je aangepast haha

Lol… typen met telefoon blijft een rampenplan met mij.

Goede smoes?
Maar je brengt me wel op een idee, eens even een irish coffee regelen.
Gisteren in kasteel Wittem echt de lekkerste ooit op. Mijn vrouw heeft even gevraagd hoe dit te evenaren, mag ze nu gaan proberen… mmm

1 like

Dank, dan kan ik weer slapen!

2 likes

Waag het iemand het shin… Alternatief te opperen

Niet persé idd, maar hoe noem je een jomashop of gemnation als verkoper dan?

Webshop. Maar stempelen ze daar geen garantie kaarten af dan?

Met een gestempelde garantiekaart kun je bij elke AD onder garantie laten repareren. Sommige AD’s vragen dan wel een bijdrage, maar veruit de meeste niet.

Mijn defenitie van grijs is niet via een ad. Zodoende vielen daar deze webshops ook onder maar kan het mis hebben… Bij deze webshops krijg je idd vaak een niet gestempelde garantiekaart maar verloopt de garantie via de webshop bij de meeste merken.

Je krijgt überhaupt geen kaart bij je horloge als je bij Joma of dergelijke Amerikaanse wegschop koopt.