Statistische vraag n.a.v. item 1Vandaag over horloges

Nee.

Twee woorden: Head & Shoulders. Works like a charm, baby.

Ja.

Ja.

Ja.

:sweat_smile:

1 like

Ik heb een foutje gemaakt, het is dus KreaDoe, en als je wat sfeerbeelden bekijkt is dat eigenlijk gewoon een soort vrolijker gekleurde Rikketik

image

3 likes

Grappig, ik heb al bijna 16 jaar een fijne relatie met mijn vriendin, die er mede voor verantwoordelijk voor is dat ik begon te verzamelen, door een seiko 6138-8010 te kopen voor mijn verjaardag.

2 aspecten die wel helpen bij het opbouwen van een fatsoenlijk budget, dus dat snap ik wel.

2 likes

Haha nee dank je Woutje. Ik red me prima. :wink:

Haha toch al bijna drie jaar denk ik. Tenzij je de kortere relaties van een half jaar a een jaar meetelt, dan netto maar anderhalf jaar.

Maar echt vrijgezel ben ik nu ook weer niet. Althans niet in de fysieke zin van het woord.

Zo is het. Veel en tochtig. :joy:

2 likes

Wijs je hem nou af op basis van geslacht? Want volgens mij is dat keiharde discriminatie. En dat mag dus niet. Artikel 1 van de grondwet.

3 likes

Ben gewoon al 20 jaar bij me vrouw dus die vliegert gaat niet op.

Je hebt hopelijk wel een Rolex om de pols om dat leed een beetje te verzachten?

Thatā€™s racist.

3 likes

Is niet nodig. Mijn vrouw is een schat :heart:ļø

1 like

Ik woon samen, maar beschouw mezelf als vrijgezel.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Wie beschouwt zijn horloges niet als ā€œPreciousā€?

Jouw vriendin beschouwt zich ook als vrijgezel heb ik gehoord. Dus dat werkt prima blijkbaar. :joy:

1 like

Vissers zijn vaak vrijgezel toch?

2 likes

En vooral lekker vochtigšŸ¤—

2 likes

Uit zichzelf gekocht? Of had je die al eens genoemd? Of heb je er 10 maanden over gezeurd?
Hoe dan ook fijn als de hobby gedeeld wordt

Nee, aangewezen en gekregen :slight_smile: Lang geleden, voor ze onbetaalbaar werden. (6138-8010 is nogal zeldzaam)
O ja, deze ook:

Leuk man. Moet je nooit wegdoen!

1 like

om te janken wat een pollā€¦

Even opgezocht: ook een fraai model qua kleurencombinatie. Ik vind de meeste 6138 modellen een beetje lomp, maar deze is gaaf.

1 like

Het enige wat ik opwind zijn mā€™n vintage horloges.