Kwestie van vragen: Mailtje gestuurd en antwoord gekregen: 2 weken wachttijd en leverbaar voor 1450€.
Neen heb je, ja kan je krijgen. Bij een neen, gewoon vragen aan andere AD is mijn advies…
Ramòn had er 1. Maar dit is dus het model dat past.
In dat geval zou je ook de centre links kunnen laten borstelen. In vergelijking met een nieuwe band een koopje!
EDIT: er zit minimaal een eigenaar op het forum die dit heeft laten doen. Misschien kan hij je verder helpen.
Ok, ik heb gemaild. Daarna werd ik gebeld dat dat niet kon.
Communicatie verschilt van AD tot AD. Zelfde met bvb wachtlijsten: ene AD weigert kandidaten voor zeer bevraagde modellen; andere AD zet u op de lijst.
Bij neen gewoon even verder vragen aan andere AD.
Dit is toch eigenlijk vreemd hè?
Inderdaad… Maar wel realiteit. Gewoon even verder proberen
Jawel hoor. Bij S&C en Gassan bijvoorbeeld wel, zelf ervaring mee.
Ik had er net een nieuw horloge gekocht. Een dag later mailde ik voor de band. Maar ging niet. Was een van de twee die jij daar noemt.
My two cents?
Deze endlinks zijn te kort. Sluiten niet mooi aan op de lugs.
Combi jubilee - BLNR trouwens wel verrassend fraai…
Ik heb er voor gekozen om de center links te laten brushen, zie hier het topic en de discussie:
Ik heb wel eens gevraagd hier op het forum of ik een gladde bezel op een DJ door een fluted versie zou kunnen laten vervangen. Antwoord van meer ervaren leden was dat AD’s dit niet doen en dat ze de bezel ook niet leveren als ze weten wat je van plan bent. Ze mogen kennelijk niet helpen bij het niet-origineel maken vh horloge.
Op basis daarvan denk ik dat je beter een andere AD had kunnen mailen. En dan geen toelichting op je verzoek of een verwijzing naar een fictieve sub/dj in je collectie.
In het geval van TS zou ik echter gewoon de PCLs brushen.
Succes!
Ieder zijn eigen two cents natuurlijk maar details op een foto en om de pols in het echte leven zijn echt twee verschillende dingen.
Ik heb ook verschil in vestigingen gemerkt inderdaad
Dat heeft ome Rolex zo toch echt bedoeld.
De originele datejust aansluiting is niet veel anders.
Ik vind t prachtig
@royke74 @PietB @551er @El_penumbra
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen,
antwoorden en foto’s. Daar kan ik wat mee.
Groeten