Deze ziet eruit als een iets robuustere versie van de Britse Pulsar G10.
Die mag ook hier hè ThomThom:
Deze knaap is een aantal jaar mijn daily beater geweest. Ik heb inmiddels meer grijs haar dan het klokje krassen.
Hallo allemaal,
Mijn moeder heeft een Y580-0039 horloge (Een heel klein damesmodel) met nogal emotionele waarde hieraan gekoppeld.
Op onverklaarbare wijze is het dekseltje van het horloge zoekgeraakt…
Huis ondersteboven gehaald, brandweer gebeld, buren gefouilleerd…
Niet meer te vinden.
Heeft iemand op het forum misschien het deksel of misschien het hele horloge (waar ik het deksel dan weer van kan gebruiken) liggen?
Hieronder foto’s in complete staat.
De rechter Pulsar was ook mijn allereerste ‘echte’ horloge. De linker is mijn laatste aankoop geweest, van @Richard1 .
Mijn eerste pulsar… Ik herinner ze nog van vroeger toen mijn vader ze droeg . Ik was er ook niet van op de hoogte dat er Seiko technologie achter zat , maar het verklaart wel de cleane uitstraling .
Mijn eerste (en laatste) Pulsar. Draag ik graag omdat het zo’n prachtig rustige wijzerplaat heeft. Gekregen van mijn lieve vrouw!
Dit was heeeeeel veeeeel jaren geleden eens mijn eerste “echte” horloge.
Alles mee gedaan, ding zat onder de krassen. En op een gegeven moment heb ik hem denk ik toch weggedaan.
De laatste paar jaar altijd eens in de maand op Marktplaats kijken of er eentje te koop zou staan maar het eigenlijk al lang opgegeven. Tot een tijdje terug ik er een in nieuwstaat zag staan. Gelijk de deal geregeld en nu weer in de collectie.
Superblij hem weer te hebben.
Hij wordt nu wel beter behandelt.
Vorige week kwam ik deze Pulsar automaat Z46G40-x001 tegen op mp in een hele nette staat nog compleet fullset , Was al een paar jaar op zoek maar deze kom je niet vaak tegen is eingelijk best wel zeldzaam.
Mooie👌