Een Stowa
[URL=http://s988.photobucket.com/user/klongy/media/1432322d1395761485-new-stowa-watch-preview-stowa_flieger-to2_cosc_20_zps5ac8a9e2.jpg.html]
Deze Oris Propilot GMT. Dus tweede tijdzone, voor mensen die veel vliegen of reizen, erg handig.
Prachtige band met vliegtuiggordelgesp (is dat een correct woord)? In mijn ogen daardoor een ultieme flieger.
Oris big crown pro pilot met hoogtemeter heeft een vraagprijs van 2900 euro, dus die valt met een beetje onderhandelen zeker binnen het budget. (Waarom Van Baal er trouwens 3500 voor durft te vragen is mij een raadsel)
Deze draad heb ik ook gezien toen ik zelf een flieger zocht. Da’s grappig om na vier jaar terug te zien, want ik blijf Stowa trouw. Na twee jaar Stowabezit en vier jaar naar Sinn loeren, mind you.
Sinn vind ik eigenlijk alleen coole chrono’s maken. De duikers zijn me te lomp en koud, de 556 en 8*6 serie is altijd fout van kleur, te koddig, te modern of net niet, en de 104 is mwoah. Maar die chrono’s zijn weer te druk om clean en ueber-afleesbaar te mogen heten.
In de categorie veldhorloges ben ik van Hamilton afgestapt als favoriet. Ik vind de Smith’s PRS-29 tof: