Ook erg mooi!
Swatch, bijvoorbeeld zo eentje …
Irony > Big Classic (Ø 41 MM) > HAPPY JOE LIME
Ref. YWS439G
Veel mensen vinden 't niks, “het is maar een goedkope quartz” maar wel eentje die je nooit in de steek laat en Swatch heeft ontzettend goed begrepen wat betrouwbare kwaliteit voor een paar euro moet inhouden.
Succes met de zoektocht!
…tra
Sorry kon t niet laten.
@Hugo.vd.Weerd, misschien t EHBO lijstje in de FAQ es door te nemen om algemene wensen op n rijtje te zetten?
Overweeg een mooie Brunmontagne @Brunmontagne . Nieuw merk van Nederlandse bodem, maar met Zwitserse kwaliteit.
Is wel iets boven jouw budget, maar met de introductie korting mee gerekend moet dat wel mogelijk zijn. Zie hier de website: https://www.brunmontagne.com/
Succes!
Seiko’s fliegertje. SNZG11j of SNZG11K1. Die kun je scoren voor minder dan 150 Ekkies. Is er ook in het zwart en groen, dan is het de SNZG15 respectievelijk 09.
Ik heb 'm twee jaar gehad en toen verkocht. Ik mis 'm nog wel eens, die blauwe. Flipperen niet m’n ding. Hier staat de review:
Ik heb nog een groene quartz chrono in hetzelfde ontwerp:
Kunnen heel erg op hun donder hebben zonder kapot te gaan. Die quartz doet het al ruim tien jaar en heeft van alles meegemaakt. Die automatische blauwe die ik had heeft ook een en ander gezien.
De kasten zijn 42mm x 12mm, wat een mooie maat is voor een sporthorloge. Ze zijn 100m WR, je kunt er dus goed mee zwemmen. Verder passen ze onder hemdsmouwen, al zijn het casual horloges. En de Lume is vanaf de maan zichtbaar.
Ik ben groot fan van dit type horloge van Seiko. Onverwoestbaar, goedkoop, leuk. En comfortabel.
37 mm, prima formaat!
Misschien gewoon naar een horlogezaak gaan en wat passen “tot €150”!!
Die Orient horloges zijn net in de aanbieding bij Watch2day
Kwalitatief net iets boven Invicta?
Vergelijkbaar denk ik… als de Invicta met een Seiko movement komt is t misschien zelfs een stap beter dan de orient…
en met Japanse motor
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Koop een Vostok. Dan heb je nog geld over voor een tweede Vostok.
Met seiko, citizen en orient zit je wel snor qua kwaliteit. Zoals je boven al las.
Zwart en goud
Ben je op zoek naar een horloge met een nettere uitstraling?
Dan is misschien een Vostok classica wel iets voor jou
Een mooie dresswatch die i.m.o echt ondergewaardeerd is. Orient bambino killer
(ook verkrijgbaar in andere kleurtjes natuurlijk)
Echt een cool merk, uitstekende kwaliteit voor je knaak ratio en een enorm rijke geschiedenis
Ennnnn redelijk binnen budget
Ziet er leuk uit! Doet me denken aan de Marlin.
Wat een vet ding zeg! Doet mij denken aan mijn Timex horloge van 20 jaar oud en die loopt nog als een zonnetje.
Seiko 5 knallen, heb ik ook gedaan.