Als eerste op mijn PB lijst.
Kan je mij vertellen waar je dat gedaan hebt? Mag ook met een PB. Ik zit nu op chrono te gluren maar kijk graag verder dan mijn neus lang is
Schaamteloos gejat uit een ander topic, maar past in de mini-discussie in dit topic.
Een Speedy naast een Speedy kan dus best.
Waar is “Snoopy”?
Daar was geen budget meer voor.
Prachtig horloge , hoe groot is jou pols ? Mijne is 18,5 cm zou dat te groot zijn voor de speedy ?
Ik heb smallere polsen, maar het is een kwestie van smaak. Voor mij is een horloge van boven 40mm voor bijna elke pols geschikt. Ik vind te groot lullig, klein vaak geen probleem. Speedmaster is in mijn ogen overigens nauwelijks klein te noemen. Maar het is en blijft persoonlijk. Uitproberen zou ik zeggen.
Ik heb een iets grotere pols dan dat en ik vind de speedy perfect staan, 42mm is echt een super mooie veelzijdige maat voor zo’n nette sportieve klok.
hmmm welke is dit ?
Zie hier:
Hij is nice
Zo mooi!
Voor de liefhebber: er staat nu een nagenoeg nieuw exemplaar voor een relatief lage prijs op het Uhrforum:
https://uhrforum.de/omega-speedmaster-professional-aka-moonwatch-wie-neu-full-set-t284732
Nette prijs wel inderdaad.
Er zijn toch best wel wat Duitse verkopers op chrono waar deze voor 3k te krijgen is?
Indd, had mijne nieuw voor 3120 uit DE
Inderdaad goede prijs, en daarom ook al gereserveerd.
Ben op zoek naar eenzelfde nieuwe of een iets oudere met saphire …
Zal het forum dan ook beter in de gaten houden.
Probeer Crownguard. Heb je en een goede prijs, en een verkoper met een feilloze reputatie.