Dan in het kader van Seller’s Remorse: De Stargate terug gekocht. Zo’n spijt van dat ik 'm had verkocht. En voor veel te weinig geld. Deze transactie heeft me nodeloos doekoe gekost, maar ik ben blij dat ik er weer één heb:
Deze met kop en schouders mijn mooiste NA van 2019. Echter, ben nog steeds geen 18 en moet nog tot maart wachten tot ik hem mag dragen.
Samen met een nieuwe sarb033 en Seiko presage blue moon vind ik het een geslaagd jaar voor mijn startende collectie.
Die vintage Omega Constellation is schítterend !
Wel jammer van dat bandje met die vier rare stiksels; past er wat mij betreft helemáál niet bij. Maar goed, da’s makkelijk te ‘verhelpen’. Tenminste, als je je in mijn bevinding kunt vinden natuurlijk…
In 2019 heb ik een aantal horloges aangeschaft (uit verschillende prijsklassen). Ik zeg dan altijd tegen mijn vrouw; “maar ik rook niet ”
Hier het lijstje:
Barthelay (automaat) en dit is ook gelijk mijn favo watch, en gebombardeerd tot blijver
Seiko premier SNP044
Seiko Sportura SNP089
Tauchmeister 0256M XL
Armani AR4210 (is inmiddels al weer weg)
Edox Classe Royaal 01105 357N NIN (gekomen en gegaan, maar nog steeds een beetje sellers-remorse:frowning: )
James Mccabe Lurgan
CCCP met S2427
Sharkmaster 600 Lighting bolt limited edition
Ik denk dat ik er nog wel wat vergeten ben. ik zit nu wel op het punt om e.e.a. uit te gaan dunnen en dan voor iets meer kwaliteit te gaan.
NB: heb trouwens nog een aanschaf mbt zwitsers precisie werk gedaan: Solis pro 115. Gebruik deze om heeerlijke espresso te zetten