Laat je (/een) Grand Seiko zien

We houden het topic meer dan levend! :smiley:

Omdat het licht zo mooi is. :wink:

36 likes

Het horloge schreeuwt ‘macro foto’s’!

3 likes

Tijd om je andere hobby nieuw leven in te blazen inderdaad :smiley: Werk aan de winkel @ThaPapper :muscle:

2 likes

Ik kan maar 1 like geven helaas…

WAT EEN SCHOONHEID!

2 likes

Het wachten op de sbga 373 wordt zo niet makkelijker. Prachtig horloge en nog gefeliciteerd met de N.A.

1 like

Voila…:grinning::+1:

3 likes

Ik heb m’n best enigszins gedaan maar het wordt nu echt tijd voor een foto tentje…:relaxed:

2 likes

Hij is en blijft mooi.

1 like

Tsja… Ik krijg er toch geen genoeg van. Dus een beetje spelen met wat vals licht. :heart_eyes:

13 likes

Vanmiddag onderweg:

20 likes

Topper zeg wow! Referentie van deze?

1 like

Begrijpelijk, erg mooi!

1 like

De SBGR305 Limited.

Hierboven ook nog een foto (dagje of drie geleden) met weer wat andere belichting.

1 like

13 likes

De laatste post hier was alweer 12u geleden. Dat kan niet. Dus hierbij een ochtend sunburst.

Prettige en zonnige dag aan alle HF leden!

8 likes

6 likes

Hip hoor, op zo’n rood bandje. Dit is je sbgj019? Die ziet er zo weer heel anders uit dan in het blauwe topic.

Jawel, dat is het bewuste horloge! Het heeft vele gezichten, afhankelijk van lichtinval of band die er op zit. Dankzij de drilled lugs (hoe zeg je dat in het nederlands?) is het trouwens uiterst makkelijk om een bandje te ontvangen zonder risico op krasjes.

^ vervangen… spellingcontrole :smirk:

De sbgv247 met een bruin bandje, overgenomen van @Zulu, even wennen ipv zwart leer wat ik er eerst op had. Zwart maakt hem wat klassieker, dit bruin wat vrijetijderiger.

Grappig dat het wijzerplaatpatroon helemaal wegvalt in deze foto. Het lijkt hier alsof hij een vlakke blauwe plaat heeft.

5 likes