http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3639&postdays=0&postorder=asc&start=80
Was uiteindelijk een 10tje goedkoper uit.
Actie is niet helemaal afgeblazen naar ik meen
dat moet een record zijn…
9 likes
Dat waren nog eens tijden, € 179 plus verzenden voor een pilot met ETA2824 en saffierglas.
4 likes
Veblen
6 januari 2016 om 13:28
20
Word je toch een beetje nostalgisch van, he? Man, man, man. Reken nu maar op factor 3.
1 like
Dingen van gister kan ik met die zoekmachine niet eens vinden maar Has vindt nog dingen van negen jaar geleden.
5 likes
Selie
6 januari 2016 om 13:39
22
Ik was al erg enthousiast toen ik de startpost las. Daarna zag ik dat het om een post van 2006 ging.
Jammer.
2 likes
SA_
6 januari 2016 om 13:39
23
In een topic van 9 jaar oud vragen of een horloge dat een half jaar geleden te koop stond nog beschikbaar is, toppertje!
Volgens mij loop je dan een beetje achter de feiten aan .
3 likes
Ik vind het een goeie grap.
1 like
DJ_
6 januari 2016 om 15:48
25
Ik heb er 1! 42 mm met ETA 2824-2. Destijds aangeschaft voor € 255,=. Absoluut value for money
Zou wel voor de 42 mm gaan. Heb zelf dunne polsjes (16.5cm omtrek) en 42 draagt niet super groot.
Vind ik ook wel mooi bij en Pilot (iets groter).
Veel succes met jullie actie. Grts DJ
Dit is toch sarcastisch neem ik aan…
@anon50762135EV Ik denk dat dit trouwens ook een record is. Reageren op een topic van 9 jaar geleden, haha
1 like
DJ_
6 januari 2016 om 15:57
27
Hihi… Adverteren doet verkopen zeggen ze!
1 like
Het is wel grappig. Vroeger werden er blijkbaar regelmatig inkoopacties georganiseerd. Ik zie tegenwoordig nooit iets verschijnen…
Deze zijn trouwens nog ouder
Beste allen,
Helaas wat later dan beloofd, maar dan nu toch de definitiefe aanmeldingen. Graag zou ik van een ieder in de vorm van een pb de volgende gegevens willen ontvangen: Naam, adres, paypall id en telefoon nummer(dit laatste schijnt verplicht te zijn voor verzendingen via ems vanuit China) en de hoeveelheid horloges en wat voor soort bodem je er in wilt.
Mijn planning is om rond 02-01-2008 de definitiefe lijst naar de verkoper te sturen die dan ieder een aparte factuur stuurt.
Voor…
Horloge-liefhebbers,
In een ander draadje heb ik jullie attent gemaakt op het Engelse merk "Christopher Ward". Zij maken voor 99 pond (147 Euro) heel aardige horloges zoals de "Malvern Automatic" met ETA 2824-2 caliber:
[afbeelding]
Omdat de verzend-kosten vrij hoog zijn, 25 pond (een kwart van de prijs!), en omdat ik van een aantal andere forumleden heb gehoord dat ze geinteresseerd zijn, leek het me aardig om eens te kijken of we geen gezamelijke inkoop-actie zouden kunnen organiseren! D…
Ik ben door meerdere mensen van dit forum benaderd met de vraag of we nog een keer de inkoop-actie kunnen doen. Ik wil dit best nog een keer regelen, maar eerst even kijken of er voldoende mensen meedoen. Als er minimaal 6 mensen weer meedoen start ik de actie weer op.
Mijn vraag dus aan iedereen die wil meedoen: laat dat in dit draadje in een reactie weten. En reageer alleen als je echt zeker wil meedoen, niet als je het wel een leuk idee/horloge vindt maar nog niet zeker weet of je echt meed…
[b]let op! ik ben door persoonlijke omstandigheden even niet in staat om deze actie snel af te ronden. Er zijn nog geen reacties of aantrekkelijke aanbiedingen binnengekomen welke aansluiten bij onze wensen. In de meeste gevallen heeft de aanbieder een te hoge prijs, of simpelweg onvoldoende voorraad.
Er zal dus nog actie ondernomen moeten worden om meerdere aanbieders te benaderen. Daar heb ik op korte termijn vanwege omstandigheden zoals gezegd even geen tijd voor.
Dus, of enkele weken g…
wordt 't niet eens tijd om een inkoopaktie te plannen? Weet dat er bij Seagull (de amerikaanse vertegenwoordiger) flinke korting te bedingen valt en na alle loftuitingen over Steinhart de laatste weken is het misschien de moeite waard om daar ook eens te informeren?
Ben op DZVL bezig om een Stowa inkoopactie op touw te zetten. Hier dat betreffende topic: http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4785
Hieronder de belangrijkste punten:
De laatste tijd gemerkt dat er veel mensen interesse hebben voor een van de modellen van Stowa, vooral de Marine. Ben zelf ook van plan om de Marine Original te kopen rond juni/juli. Heb ook al van een paar mensen gehoord dat er interesse is voor een inkoop dus daarom post ik dit ook maar op het forum.
Wie het m…
Ja ik zie het, uit 1963 de tijd dat er nog geen internet was. Topforum is dit toch…
4 likes
PLP
6 januari 2016 om 18:42
33
Een PB sturen in die tijd vergde ook wat voorbereiding.
4 likes
Ha, ha, ik heb het ook wel eens gehad, reageren op een oud topic.
Wellicht wel een leuk idee om af te stoffen.
Zag dat Steinhart voor het Russische forum ook speciale dingen doet:
http://www.steinhartwatches.de/en/White-Shark,897.html
Dit slechts als voorbeeld.
Mvg. Bertjan
Wie weet iets voor in de (nabije) toekomst, een HF Steinhart. Aangepaste OCEAN Titanium 500 Premium bijvoorbeeld.
Voor 450 Euro ben ik graag vd partij
Wat vaag, voorheen als ik op iemands post reply, kreeg je een klein logo te zien op/aan wie je reageerde. Maar das nu weg. Erg onduidelijk om dan te zien wie op wat reageert…