het scheelt dat Mn maatje net zo breed is als dat hij hoog is en dat het zondag was, waardoor het ook (relatief) rustig was en geen drukke menigte.
Ik doe tevens veiligheids gerelateerd werk waardoor ik mijzelf wat (flink) waakzamer als gemiddeld inschat.
Als er zo’n scooter rijdend zuur gooiend klootzakje (de overval trend in Londen is zuur gooien) langs komt dan doe je er overigens weinig aan.
Dubbel check!
Ik stel mij nu voor dat jullie beiden met zo’n doorzichtig oortje inliepen en zwarte shades natuurlijk!!
Wat voor vloeistoffen
allebei defensie en allebei ook blij met onze vrije tijd dus geen oortjes gelukkig:grinning:
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik bang was dat iemand mijn horloge wilde pikken. Wel 1 keer in Italie zo een bekende fake horloge verkoper gehad die begon over mijn DJ en of die echt was. Aangegeven dat deze net zo nep was als zijn verkoopwaar en snel in de auto gestapt
Het is een maat van mij overkomen in Griekenland. Of hij een foto wilde maken van een meneer met zijn gezinnetje. Meneer zelf kwam zich even met de positie van de camera bemoeien. Beetje bijsturen en horloge weg…
Ik bedoel dat ik fiffer droeg en iemand anders mn goedkope vakantie horloge om had.
De douaniers zien me al aankomen met 2 horloges om de polsen. “Zo meneer Hayek, komt u maar even mee.”
blijf thuis op de bank zitten
Horloges horen dan ook in een kluis en niet om de pols.
Hahaha… JA! Lekker gaan voor het bezit en niet voor het genot van dragen en gebruiken!
Lekker alles thuis laten en in je kluis leggen (de meesten noemen zo’n lullig geldkistje zorgvuldig verstopt in de kledingkast al een kluis overigens) om er tijdens je vakantie achter te komen dat er is ingebroken of de lokale Rabobank is afgelegd en dat je alsnog in de penarie zit.
Dus ik zeg, lekker omdoen en van genieten, als je te bang bent voor verlies, beschadiging of beroving moet je mss eens overwegen om een andere luxe hobby te kiezen… Of je vraagt of @dennisyzf en zijn vrienden/collega’s naast je komen lopen als je ergens heen gaat… De Horlogeforum Field Trip !!
Cheers, Otto
Bij een kennis van me onlangs zijn dure BMW helemaal gestript. Ook altijd maar in een beveiligde garage laten staan?
Wat je zegt.
If you can’t deal with the pain, don’t enter into the game.
Hoe hufterig het ook is dat anderen het op je spullen hebben voorzien…
Ik neem nooit dure spullen mee op reis, behalve mijn duik uitrusting, maar waardevolle spullen gaan in handbagage.
Verlies, diefstal of beschadiging… brrr
Ook met camper enkel quartz horloge aan, zodat diefstal niet erg is en beschadiging door fietsen in en uit de camper te halen me een worst wezen…
Zou ook geen risico nemen en een beater aan de pols hangen. Ooit eens in de Dominicaanse republiek geweest en daar was het advies geen horloge te dragen. Kon wel op het resort maar niet daarbuiten.
je zou sowieso niet naar Turkije moeten willen…
Hier in Nijmegen twee weken geleden bij de Febo een gouden DayDate gerold .
Dus het maakt niets uit waar je bent, als je op het moment de verkeerde tegen komt heb je pech.
Ja, Níjmegen.
FeBo= Ferdinand Bolstraat = Amsterdam.
Stukje Amsterdam in Nijmegen.
Als je een beetje wegblijft van al die all-inclusieve ellende is het echt een fantastisch leuk land om doorheen te reizen hoor.