Ja dat snap ik wel, maar het merk blijft in mijn ogen een stuk rijker in geschiedenis dan Steinhart welke opgericht is om geld te maken met de ideeën van een ander
Tag Heuer heeft voor mij een negatieve connotatie.
Exactamundo. Zonde.
Zeiko, en dan vooral die duikers! Vreselijk!
Ooit vond ik Seiko leuk, maar het is een beetje zoals een grijze Toyota Corolla leuk vinden.
İk heb nog 1 Seiko 5, dan is het Seiko verhaal over.
Volgens mij komen zo’n beetje alle protocollen en het fundament van internet uit de US. Wordt ook best wel vaak gebruikt.
True.
Muscle-cars
goed verhaal XD
Vlak sommige Nederlanders ook niet uit…
Richard Mille. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het echt smakeloze “ik-heb-veel-geld-sierraden”.
Van mij wel. Vond het Grand ‘+e’ trouwens wel een lollige ietwat freudiaanse verspreking…
Je vergeet er een … Steinhart
Horlogemerk dat je niet uit kan staan
Horlogemerk niet, maar vind dit soort topics wel irritant. De geuite problemen met Grand Seiko zou ik eens met je psychiater bepraten. Er moet een manier te vinden zijn om hier mee om te gaan. Of ben je er nu overheen en kan je nu zonder negatieve gevoelens naar een GS kijken? Nee, hè. Was ik al bang voor
T. W. Steel. Brrrrrrrrrrrr
En dan?
Zit je ook met een smartphone op het forum?
Oh ja Breitling, brrrr…
Krijg alleen een beetje de kriebels van de topic naam, lijkt me wel correct maar het klinkt gewoon niet. Zou er zelf horlogemerken die je niet uit kan staan van maken.
Verder zijn er eigenlijk geen merken die ik niet uit kan staan, ze hebben allemaal wel hun plek of ik de horloges nou mooi vind of niet
Vergeet je voor het gemak maar even de hele standaardisatie van industriële productie processen.
En zo kunnen we nog even doorgaan.
@Fate_Amenable_To_Change heeft gewoon niet goed opgelet op school.
Maar hier wel constant de wijsneus uithangen, dat moet een keer fout gaan natuurlijk