Voor mij in elk geval de topics van @koen, @Arie_Kabaalstra en @stefanketelaars. Geweldig hoe deze handige jongens van een ramp weer een feest kunnen toveren!
En ook voor mij is de HFLE2017 het meest recente hoogtepunt, mijn eerste HFLE. Thanx to @25tien en @GhentWatch.
De Zeno en de Fortis zijn ondertussen alweer geruime tijd weg, maar de MeisterSinger is er nog steeds. Dit omdat ikzelf als lid van de werkgroep destijds contact op heb genomen met MeisterSinger en het idee heb geopperd om de kroon links te plaatsen. Dit hebben ze voor de LTD 2004 toen gedaan en sindsdien zijn steeds weer gekomen met een NL-Editie waar de kroon vaak aan de linkerzijde te vinden was.
Ik heb me vorig jaar in november aangemeld, omdat ik niet wist hoe ik een bezel insert moest verwisselen
Ik heb al m’n creativiteit in deze hobby kunnen gooien, en dat zal ook niet meer veranderen denk ik.
Het voornaamste van het forum zijn de contacten, ik heb erg leuk contact met veel van hier.
Op het feit na dat ik bij iedereen het bloed onder de nagels weg kan trekken, vind ik het erg leuk om mensen te helpen met hun mods. Ik zal ook nooit wat voorkauwen, maar ik probeer de creativiteit van een ander te stimuleren. Met andere woorden; als je niet mee denkt, kan ik je niet helpen.
Om bovenstaande reden zal ik dan ook nooit geld vragen voor de regulars en laat ik mij betalen in peperfuetjes en kaasblokjes.
Hoogtepunten zijn er voor mij nog niet echt, maar de battle voor de nieuwe HFLE interesseerde me enorm. Hartstikke gaaf, en de digitale spanning spatte er vanaf!
Voor mij zijn de de verschillende meetings de hoogtepunten. Zeker die met de Breitlings van @ReneJK. Niets gaat boven het face-to-face ontmoeten van mede-hobbyisten.
Precies dit. Al die zuurpruimen blijken dan eigenlijk heel aardige en onderhoudende mensen te zijn. En horloges bekijken, vasthouden en passen is ook nog eens veel leuker dan naar plaatjes op een scherm kijken. Behalve de Breitlings van René herinner ik me ook een koffertje met Rolexen (in Eindhoven dacht ik).
Ik heb natuurlijk wel mijn eigen opvattingen en als ik denk dat je een prachtig horloge gaat vernaggelen door er een saffiertje met bruine coating op te zetten () , vertik ik het
Net zoals @TJ91 die z’n aftermarket rode secondewijzer terug kreeg in de verpakking. Als het een mismatch is, doe ik het niet.
Sinds mei 2009 lid en het forum behoort tot mijn wekelijkse bezoekjes. Soms wat intensiever soms wat minder. Af en toe leuke info over nieuwe modellen en techniek en af en toe de grootste onzin. Hieronder mijn statistieken. Ik constateer dat ik wat scheutiger moet zijn met mijn likes
Forum is wel gevaarlijk voor je flippergedrag. Je ziet altijd wel weer iets leuks.
Vanaf begin 2016 lid, maar eigenlijk pas echt de smaak te pakken sinds begin dit jaar waar de roulatie van horloges echt op gang kwam.
Echte hoogtepunten ken ik nog niet, echter de hoeveelheid tijd dat ik hier op het forum doorbreng is ongekend. De behulpzaamheid van forumleden en de schat aan informatie die hier te vinden is echt super! Ook leuk te zien en te ontdekken dat je smaak verandert door het vele lezen en proberen.