Horloge beste bang for the buck

Casio F91-w
Seiko SKX007
Done
Close topic :sunglasses:

1 like

Ik denk dat de prijs/kwaliteitverhouding over het algemeen uitstekend is bij Citizen en Orient.

3 likes

Steinhart. Maar dat is een stuk makkelijker als je de design afdeling kan schrappen en zelf geen winkels hebt. :joy: Je krijgt daar belachelijk veel specs voor een klein prijsje.

8 likes

Heerlijk weer zo’n topic met alle potentie voor bans, vlaggen, uit de hand lopen en onzin.
Ik ga er maar weer voor zitten.

11 likes

Waarom deze reactie. Waarom zou er gevlagd en geband moeten worden !,

Bedoel je prijs/kwaliteit?

1 like

Ja inderdaad

:joy: ik zie dat ik daar precies dezelfde reactie heb gegeven als hier

1 like

Misschien moet je het dan indelen in prijscategorieën om het wat makkelijker te maken.

Anders wint Rolex weer :wink:

3 likes

Omdat mensen altijd weer merken afkraken, anderen zich beledigd voelen en lelijke dingen gezegd worden.
Het is de voorzet voor Rolex Bashing, seiko afkraken, personen erbij slepen etc. Ik ben hier al 12 jaar, en heb het zo vaak zien gebeuren. Maar ok, misschien nu niet.

7 likes

En vergeet de hommages niet, ook een gevoelig onderwerp. Om de een of andere reden hebben hommages vaak een goeie prijs/kwaliteit

3 likes

Elk quartz/ digitaal horloge dat in aanschaf net zo duur of goedkoper is dat de vervangende batterij die erin moet…

image

Lekker goedkope automaat die nog een modbaar is ook. Sommigen zijn wel met een bedenkelijk design, maar dat geeft ze wel een beetje charme.

8 likes

Tja. Als je geen enkel topic kan aanmaken uit angst voor vlaggen en bans dan kan je een forum beter opheffen. Zijn toch volwassen mensen hier !

3 likes

Natuurlijk.:smirk:
En je hebt gelijk.

1 like

Ik persoonlijk Victorinox,
met name de Maverick, Inox & automaten van de officers reeks.
Voelt gewoon heel kwalitatief, zwaar en degelijk.
Ook de stalen banden zijn :ok_hand:

En nu de foto’s :heart_eyes: !!!
(geen zorgen, ze zijn niet (allemaal) van mij.)

8 likes

Heel mooi!

Misschien een wat minder voor de hand liggend antwoord, de Seiko Spring Drive SNS005.
Staat op chrono24 een met een vraagprijs van EUR1.508 (box+papers), wat, voor zover ik weet, voor een spring drive toch wel een bodemprijs is.

Edit: de kenmerken van Spring Drive: echt glijdende wijzers en over het algemeen een bijzondere doorontwikkeling van het automatische uurwerk.

2 likes

Bij een juwelier zag ik horloges van Edox
Zagen er best wel aardig uit!

Ik kom ze op het forum niet vaak tegen
Is daar een reden voor?

2 likes

Voor mij de Seiko SARY057 dagelijks te dragen en gewoon een heel erg net horloge voor 200€.
Wellicht stalen band vervangen voor een nette lederen, want de sluiting is echt van de simpele soort…

9 likes