Hij heeft mij alleen die met negative laten zien. Als je een vergelijkbare weet met positive display dan kan ik dat altijd voorstellen.
Heb zelf 1 met negative en ik vind dat niet hinderlijk
Hij heeft mij alleen die met negative laten zien. Als je een vergelijkbare weet met positive display dan kan ik dat altijd voorstellen.
Heb zelf 1 met negative en ik vind dat niet hinderlijk
Fijne kerst iedereen!
Het is een mooie, geniet ervan. Zalige Kerst !
ik ben nog steeds op zoek naar een andere band voor mijn Mudmaster, omdat ik de beige band (zie foto @riesbiem) niet zo mooi vind… Dealers zeggen dat ze me niet kunnen helpen. Iemand een idee?
Wat is het ref. nummer van deze G-shock?
Dit is de GW-5000
Hier word een en ander besproken over de verschillende square G-Shocks
Er zat wat vuil net tussen de randjes
Zo ziet de kast er dus uit.
NA, Mag weer meedoen hier!
GW-M5610-LY (subtiel wat kleur)
Meteen een combi-bracelet op gezet (lekker bandje!)
Een “ideaal vakantiehorloge”. Daar dacht iemand in Nieuw Zeeland op de camping net zo over. Horloge weg tijdens de vakantie waar ik hem voor gekocht had.
Da’s balen zeg Verdorie
Nog tips waar ik een combi-bracelet kan halen? Ik heb een 5610-1ER, maar neem aan dat de hele 5XXX serie dezelfde afmetingen hebben?
Dankje! Ik zit net even te kijken … maar wat is het verschil met:
https://www.tiktox.com/casio-straps-and-spares/g-shock-straps/gw-m5600bc-combi-strap.html
Ik heb de GW-M5610-1ER. Enig idee? Toch andere afmeting?
Jammer genoeg veels te groot voor mij want de technologie die erin verwerkt zit is toch impressionant
@johngo waanzinnig knap model. Ik heb de laatste tijd teveel horloges gekocht, anders had ik u er zeker vanaf geholpen.
Je hebt em !!
Ik heb hem destijds toch weer terug gedaan.Toch een tikkeltje te fors.
Maar wel geweldige techniek
Hoe bevalt hij ?