20161021
Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)
Geïnspireerd door de film Pay it forward (2000), kwam ik op het idee om n flipper project op te zetten. Ik flipper een horloge kosteloos door naar een forumlid. En die lid flippert em kosteloos door naar een volgend lid, en die flippert em kosteloos…
20180705
Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963
Zoals te lezen in het Fiffer2018 topic heeft @marnixmoed een nieuw horloge aan het ‘Flipper It Forward’ assortiment toegevoegd. Een hagelnieuwe Seagull 1963 mag uitvliegen en een rondje maken langs diverse forumleden. Een leuk initiatief en zeer…
Fiffer 2018
Hoi, In navolging van Flipper it forward en het feit dat mijn vakantie horloge niet op tijd binnen kan zijn, ontsprong er een nieuw idee. Ik heb nog geen concrete plannen, maar overweeg indien er de gelegenheid voor Is, tijdens mn vakantie opzoek…
20190315
Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge
Beste horlogevrienden en -vriendinnen, Velen van jullie zullen bekend zijn met de schitterende Flipper it Forward acties van de uitvinder van dit fenomeen, @marnixmoed, Vanmorgen werd ik door een Messi-Iniesta’achtig eentweetje tussen Chris alias…
20190706
Fiffer Solo White (2019)
Ok, m’n mond voorbij gepraat in het Seagull Fiffer topic. En hoewel het nog wel een half jaartje duurt voor ik weer op reis ga voor een nieuwe Fiffer, alvast een beetje brain stormen kan denk ik geen kwaad. Wat in het achterhoofd te houden. Ik ben…
20190911
Flipper it Forward: Seiko 5
Ook ik doe graag een duit in het zakje voor de het mooie Flipper it Foward initiatief. En wel met een Seiko 5, de SNK789K1 om precies te zijn. De regels zijn simpel: je ontvangt het horloge van een mede-forumlid, draagt het horloge max 2 weken,…