Tijdens window shoppen op vakantie kwam ik langs zowel Hublot en Audemars Piguet
Waarom vertikken ze het bij Hublot om de schroefjes in de bezel in logische positie te zetten??
![](https://www.hublot.com/magento/media/catalog/product/cache/1/small_image/x1000/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/f/cf_blue_king_gold_hero.png)
Waar ze het bij AP wel lijkt te lukken??
Tijdens window shoppen op vakantie kwam ik langs zowel Hublot en Audemars Piguet
Waarom vertikken ze het bij Hublot om de schroefjes in de bezel in logische positie te zetten??
Waar ze het bij AP wel lijkt te lukken??
Die van AP zijn geen schroefjes, dat zijn volgens mij boutjes met een overbodige sleuf erin.
Ah, het schroefjestheorema
Misschien mis ik iets maar wat is de logische positie dan en waarom?
De stand van de schroefjes. De gleuf “loopt niet netjes door”
AHHH zie wat je bedoelt.
Nou je het zo zegt, ja daar zou ik me wel aan kunnen ergeren ja haha
Wellicht bedoelt DaanL symmetrisch of in gelijke zin.
Misschien doet Hublot dit niet om aan te tonen, of te laten blijken, dat de schoefjes geschroefd werden tot “het moment” werd bereikt. En dus niet meer worden bijgedraaid tot een symmetrische positie.
Bij AP zijn het inderdaad boutjes, aan de onderzijde zitten de koppen van de schroefjes, deze zitten ook niet gelijk. Bij hublot zitten de kopjes van de schroeven aan de bovenzijde.
Zou bij de Hublot veel mooier zijn om ze de lijn van de uurmarkers te laten volgen ipv ze een “cirkel” te laten maken…
aha dat verklaart.
Nou zal ik ze allebei nooit (kunnen) kopen, dus dat is in zekere zin ook geruststellend
Kijk, weer wat geleerd. Zo val ik door de mand en blijkt dus dat ik nog nooit een AP Royal Oak in handen heb gehad
Haha ik heb hem ook nog nooit in mijn handen gehad hoor, het blijft bij plaatsjes kijken