Zitten belletjes in om na een druk op de knop in vesrchillende tonen de uren en minuten te laten horen.
Wordt een lastige afweging mijn huis of deze beauty
Als ie waterdicht is kun je er mee onder de brug slapen.
Top!
Bijzonder complex om die complicatie te bouwen en top te laten klinken. Echt vakmanschap van de bovenste plank.
Zoals Tompj zegt.
En als je een prachtig restauratie verslag van een pocket watch met repeater wilt lezen…onze @Koen kan er wat van!
Ik moest wel gelijk aan deze denken bij het zien van de wijzerplaat:
Mwoah, er zijn wat gelijkenissen maar vind m toch totaal anders. Vind de ornament 1 echt een topproduct. 3D geprinte kast en de passie die Michiel er in stopt spat er van af. Maar net als met de meeste horloges moet je deze in de hand gehad hebben. Een topproduct uit delft.
Vintage, voor value for money en karakter! Plus: wat vruuger een sports watch was, kan nu soms best voor dressy door.
Vintage.
Een mooie JLC, of een gouden Omega.
ik moest er alleen gelijk aan denken bij het zien van de wijzerplaat hè. Natuurlijk is hij anders.
haha ja dat wilde ik net zeggen wat betreft de prijs
dat gokken doet het hem niet bij jou
Hi thijs200, kun je wat meer uitleggen wat je zoekt? Budget erbij helpt ook wel
Het één…
hoeft het ander…
Niet uit te sluiten. Al is die Nomos natuurlijk een ordinair sporthorloge. Ik denk dat ik maar een echt dress horloge heb:
Ik weet namelijk niet of nautisch met een kleine seconde en een wijzerplaat met arabische numerals als dressy gezien mogen worden:
Hoe dan ook, er zijn best veel opties, en ik heb evenveel lol van de nieuwe horloges als van de ouwetjes.
Punt is wel dat Vintage vaker te vinden is in 34-36mm voor een christelijke prijs, terwijl je bij nieuw toch vaak 38-41mm ziet.
Hoe groot is je pols?
Gokken is niet mijn sterkste punt
Heb zelf deze met zwarte wijzerplaat.