Citizen duiker bij Italiaanse Juwelier

Hallo allen,

Ik kan deze voor een kleine prijs (€200) nieuw kopen in Italië, waar ik op vakantie ben, ik heb hem gepast en hij staat goed, doen?

Jullie mening wordt zeer gewaardeerd!

11 likes

Wat houd je tegen?

4 likes

als je hem mooi vindt en je hebt het geld er voor over… waarom niet?

3 likes

Nog wat leesvoer:

3 likes

Hartstikke mooi ding en nette prijs. :+1:

1 like

Geen moment twijfelen :+1:

2 likes

Super Daniel! Dankjewel :smile:

2 likes

Idd. Doen :sunglasses::+1::ok_hand:

1 like

Doen! Mooi horloge , en als je hem zelf al goed vind staan niet lang over nadenken! :smile:

1 like

Erg leuk horloge dus gewoon doen zou ik zeggen :+1:t2:

1 like

Is een heel fijn horloge, maar voor die prijs is ie toch ook in NL te koop?

2 likes

Leuk ding en gewoon lekker meepakken vanaf je vakantieadres! Kan die meteen aan de pols en wat zou het schelen met ergens anders qua prijs? Voor dat geld zou ik niet twijfelen.

3 likes

Dan heeft hij een mooi vakantie souveniertje

6 likes

Precies, fijne klok voor het geld, en nu smeer je het uit over de vakantie kosten :wink:

2 likes

gewoon inpakken en wegwezen. Altijd leuke herinnering aan de vakantie.

1 like

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Iedereen kan wel zeggen doen, maar als er iets is waardoor je twijfelt, dan is 't maar de vraag of 't niet 200 euro weggegooid geld is.

Als het puur om meningen over het horloge ging: mooi horloge, wijzerplaat is strak ingedeeld en de titanium kast is ook gaaf :+1:.

3 likes

Mooi klokje toch ? Het is Italië … dus AFDINGEN ! :rofl:

2 likes

Ga ik zeker doen :wink:

Ik twijfel eigenlijk niet, maar de winkel ging alleen net na mij dicht, dus morgen kans om te kopen! :smile:

2 likes

Zeker doen…op deze zit de ratcheting band en de lume is de beste die ik ooit gehad heb van Citizen…


Blauwe is ook leuk :blush:

Maar zou zeker afdingen…voor die prijs kan je ze hier ook wel krijgen… :+1::smiley:

Deze word ‘Excalibur’ genoemd :facepunch:t2:

1 like