Ja, wel beetje jammer. Want het is een zeer goede kandidaat…Goed we zoeken verder naar wat meer materiaal. Wat vind jij ervan eigenlijk? Ik zag dat je er al eerder over had gepost in het baselworld topic.
prachtig!! De dial van die seiko is ook niet mis zeg.
Ik ben ondertussen al diep in de researchmodus naar de squale. Het begint steeds meer op mij te groeien. Jammer dat het geen stalen band heeft alleen (behalve de mesh). Ik zal je binnekort wel even PM’en. Wellicht wordt het wat
Het wordt mij ook niet makkelijk gemaakt. Ik wil een ocean blasted met sunburst. Pffff. Keep me posted als je het wegdoet, de squale. Wellicht is het een match. Ben in elk geval flink ah researchen
Ik kan me herinneren dat een forumlid de plaat van de blauwe polished in een blasted case heeft gezet.
really! dan ga ik even het forum doorspitten, dat wil ik zien!
Qua kwaliteit en afwerking is Tissot prima, Het powermatic 80 uurwerk is het werkpaard van de swatch group waar je je geen buil aan vallen kunt en 80 uur gangreserve is natuurlijk lekker.
Die blauwe sunburst wijzerplaat is prachtig, alleen die fijn gekartelde bezel twijfel ik een beetje over.
Ik zou hem gewoon ergens gaan passen als ik jou was.
Ja, goed idee van dat passen. Soms vergeet je door al het online research (en werk) dat er ook nog eens iets bestaat als echte winkels. Hahaha.
Ik houd je op de hoogte mocht ik hem binnenkort hebben gepast.
Lijkt erop dat ze hem bij Bouman al hebben, die zitten in Culemborg. Geen idee in welke hoek van het land jij woont overigens.
https://www.boumanonline.nl/horloges/tissot-seastar-t1204071104100
Zou wel voordat je ergens naartoe rijdt even informeren of ze er een op voorraad hebben.
Succes!
Afhankelijk van hoe de band voelt nieteens zo’n verkeerde prijs voor wat je krijgt.
Mooi zeg, die staudt.
De Oris sunburst heeft echt een gave kleur. Staat op de radar inmiddels
Ah, ik had gehoopt gewoon bij de bijenkorf hier in 020 langs te kunnen wippen.
In dat geval wacht ik wel tot het wat meer in de regio te vinden is. Goede reminder over het checken van de voorraad alvorens zo een dagtrip te maken inderdaad. Haha. Zal niet de eerste keer zijn dat de online aangegeven winkelvoorraad niet overeenkomt.
Langswippen kan natuurlijk geen kwaad als je er vlakbij woont, misschien heb je geluk en ligt hij er gewoon.
Maar ik kan me voorstellen dat hij nog niet bij alle winkels ligt omdat er online ook nog weinig over te vinden is.
Welk merk, type is dat?
Geckota K1. Deze week verkocht hier op het forum.