Big wrist watches for Big Men

Weet je zeker dat dit je polsmaat is :thinking::wink:

13 likes
  1. Want als echte nerd, is dat het antwoord op alles. Neem ook altijd een handdoek meem
11 likes

Ja, het is de diameter en niet de omtrek :joy:

Maar, de gemiddelde maat zal rond de 17cm liggen schat ik en wat mij betreft ook niet zo bijster interessant. Er zijn mooie horloges die passen op mijn pols en sommige ook niet. Die laat ik dus liggen.

Mijn polsomtrek is net geen 17cm en ik heb 38.5mm als max voor wat ik koop.

2 likes

Mijn pols maat is 19.
Ik vind het een leuk idee om een poll te zien over dit onderwerp.
Big wrist watches zijn …ok.

1 like

Internationaal gezien wel, iets minder zelfs. Maar hier in NL zal het wel wat meer zijn omdat we hier gemiddeld groter zijn en dikker

1 like

…die gebruikt eerst de zoekfunctie.

3 likes

Misschien ook goed dan eerst nog een keer uit te leggen hoe te meten. En, onderscheid maken tussen omvang en ‘hoogte’?

Spreek voor jezelf, vetlel.

On topic: 17,5 cm.

3 likes

Haha dan heb je het net tegen de verkeerde hfer. Vel over been hier.

2 likes

Haha weet ik. Als je echt dik was geweest had ik dat niet geroepen natuurlijk. Ik mag dan lomp zijn, zó lomp nu ook weer niet. :joy:

3 likes

De polsmaat voor de écht gebalanceerden. Hier ook 17,5. :raising_hand_man:

2 likes

Dat kan beter. @Hennie?

19,5 cm #bigwristlife :+1:

2 likes

Da’s niet gek voor een baby met een capuchon. Wat zit er in die Olvarit? Frituurvet?

4 likes

image-1

2 likes

En dat maakt 3 :facepunch:t2:

2 likes

Mijn Seiko 5H22-8A00 uit de kringloop in Leiderdorp was voor mij reeds op maat, dus nummer vier woont (of overleed) daar.

2 likes

Mwah, hier ook 17,5… :wink:

Toevallig ook allemaal schoenmaat 42?

2 likes

22cm :zipper_mouth_face:

1 like

Beide zijn wel leuk, en zullen ook wel passen bij m’n 18,5cm pols, maar mijn portomonnee is niet zo blij met een $5.000 + investering in een horloge.
En deze zijn zelfs nog een paar mm groter dan m’n golden tuna re-issue, en die vind ik voor een niet-g-shock al schaamteloos groot.