Ard van der Steur zijn horloge

Misschien heeft Ard dan nu weer meer tijd voor HF…

Ik zal nog eens wat vragen :grimacing::smile:

2 likes

Denk ik ook

2 likes

Ik wil de gang van dit topic niet verstoren, maar ik denk dat het inderdaad een IWC is, zonder de gangmakers hier tekort te willen doen natuurlijk… :grimacing:

Best een gangbaar horloge, zo’n IWC

2 likes

Ik ben even aan de gang gegaan en vond hier een topic over, dat over van der gang ging en een minister.


De mooiste suggestie was toen dat er een minister was blijven slapen bij zeker iemand, 's morgens vroeg was weggeslopen, maar zijn horloge op het nachtkastje had achtergelaten en dat via dit forum een soort “Opsporing verzocht” in gang was gezet.

1 like

Volgens mij is de kroon te groot voor een IWC

1 like

Het is hier weer lekker aan de gang he jongens,hij krijgt vast wel ergens een mooie functie onze Ard,kun je je klok op gelijk zetten!:clock1030:

2 likes

Dat zou best kunnen inderdaad. Ik ben geen IWC of Van der Gang expert. Ze lijken wel erg op elkaar vind ik :slight_smile:

Jongens kom op dit gedonder is nu al 8 uur aan de gang! :persevere::point_up:

2 likes

De carriere van Steur is teruggeschakeld naar een Slakkengang. Nu kan ie in zijn achtertuin volop zijn gang gaan. Kan ie af en toe een mollengang dichttrappen, minder schadelijk dan rondlopen in de gangen van het Binnenhof :confounded:

1 like

Ja het was een behoorlijke afgang.

1 like

En de gangmaker bleef weer buiten schot…

Overigens weet ik nu nog niet welk horloge het nu echt is…

1 like

het lijkt wel of er een 3e subdial opzit
maar die is dan in dezelfde kleur als de wijzerplaat ?

Ard Steur en Miami Vice :joy: :joy: :joy:

2 likes

Ard heeft denk ik de ‘toen was geluk nog heel gewoon’ limited.

2 likes

Velona Portugieser

1 like

Kom op jongens…DOORGAAN…de gang gaat eruit !

Ja maar alles is nu eenmaal vergangkelijk… :grin:

2 likes

TopTopic al zeg ik het zelf😄

2 likes