Ik kijk wel eens rond voor een mooie horlogedoos, Rainer wordt dan vaak genoemd. Die ziet er (op de foto) ook erg mooi uit, ruim, al zijn mijn horloges in diameter niet zo groot.
Belangrijker nog, ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met de omvang van de kussentjes bij smalle polsen (16,5cm). Bij leren bandjes of nato’s zal dat niet uitmaken, maar voor bracelets: liefst zou ik ze sluiten maar ik kan me voorstellen dat dat niet om de kussens past. Of de bracelets open laten, maar dan kunnen sommige schakels op elkaar liggen (krassen) en blijven ze mogelijk niet goed op hun plek liggen.
Iemand ervaringen mee? Of anders tips voor andere goede alternatieven (in ieder geval niet duurder dan Rainer)?
Qua aantal horloges dat erin moet denk ik aan 6 of 8, maar dat terzijde.
Dank, super om het even te kunnen zien zo.
Hmmm is inderdaad eigenlijk te klein, het kan nét, ik ben er nog niet over uit of ik het vind kunnen of niet. Zeker voor dat geld.
Ziet er ook mooi uit, wel wat minder luxe dan de Rainer die meer ruim is opgezet (ruimte tussen de vakken). Waarom kies je niet meer opnieuw voor Rainer?
Ik ben overigens wel benieuwd naar je bevindingen als deze binnenkomt. Hij is nl. wel bijna van dezelfde prijs.
Doos is binnen en bevalt prima. Qua degelijkheid en afwerking doet hij absoluut niet onder aan de Rainer.
Kussentjes zijn top, perfect voor 17.5cm. Misschien zelfs beter dan die van de Rainer
Enige minpunt is het hebben van een venstertje. Had liever gehad dat het een deksel zonder venster was.