Het wordt eentonig he
Hoe meer ik 'm zie, hoe leuker hij word
Ga hem ook steeds leuker vinden
Altijd als ik iets nieuws heb wil ik hem verkopen ( gekke trek ) en daarna wen ik eraan en wil ik 'm niet meer kwijt …
Echt eentonig
Wakker blijven he, straks staat hij te koop.
Deze is wat mij betreft ‘goed’ fout… ; een bijzondere rechthoekige kast met erg ‘foute’ details in combinatie met een ronde dial (zie je niet vaak) en een prachtige ‘schubben’ band. Wat mij betreft een toppunt van ‘80’s galore’ (ik schat dit horloge qua design tussen 1978 en 1983)
Jouw Zentra zou niet hebben misstaan in een film als ‘Scarface’ (1983)
Vandaag de hele dag deze Orfina:
Hoi Ernst, bedankt voor je leuke reactie. Fout is ie, en dat was de bedoeling zoals je kon lezen in mijn voorstelling!
Volgens de juwelier is het horloge van rond 1970, Ranfft geeft dit kaliber aan als geproduceert van 1969 t/m 1976. De band kan idd van later zijn.
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&Durowe_69_21
Had je 'm al afbetaald trouwens?
Hele mooie Seiko veel plezier ermee.
Deze alweer drie dagen, na restauratie van glas, kast (voor zover mogelijk zonder dit glas te verwijderen -te restaureren glazen, bij gebrek aan nos donors, laat ik zitten- ) en het uurwerk (bleeding display vervangen)
1979 Seiko F039:
Één van de twee horloges die ik gisteren kreeg. Was de vliegchrono van mijn grootvader heeft >20 jaar vergeten in de kast gelegen. Even opgewonden en hij loopt even goed als mijn Tag… Was ik verbijsterd